با 5 میلیون گوشی سامسونگ آ 14 بخریم یا ام 13؟

گوشی سامسونگ آ 14-کاماپرس

به طور کلی گوشی سامسونگ آ 14 و ام 13 شباهت زیادی با هم دارند و از بسیاری جهات قابلیت‌های یکسانی ارائه می‌دهند. اما در برخی موارد می‌توان تفاوت‌هایی دید. برای مثال این دو گوشی در ظرفیت باتری، وزن و شبکه اینترنتی تفاوت دارند. اما مهم‌ترین فرق این دو محصول را می‌توان در کیفیت دوربین جلوی آن‌ها دانست که گوشی آ 14 با کیفیتی بسیار بهتر ظاهر شده و از این جهت قابل تمایز است.

برای دیدن بهترین ایده های هدیه روز مرد اینجا کلیک کنید.
کاماپرس در این گزارش به بررسی و مقایسه قابلیت‌های دو گوشی سامسونگ آ 14 و ام 13 پرداخته و برتری‌های هر یک را بیان کرده است.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی سامسونگ آ 14 و ام 13

گوشی سامسونگ آ 14 با سایز صفحه نمایش 6.6 اینچی عرضه شده و 201 گرم وزن دارد. در حالیکه گوشی سامسونگ ام 13 با همان اندازه صفحه نمایش وزن بیشتری داشته و 207 گرم است. نوع صفحه نمایش به کار رفته در هر دو مدل گوشی PLSLCD بوده و تقریبا هر دو کیفیت صفحه نمایش یکسانی را به نمایش می‌گذارند.

با 5 میلیون گوشی سامسونگ آ 14 بخریم یا ام 13؟-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

مقایسه حافظه و دوربین گوشی سامسونگ آ 14 و ام 13

هر دو گوشی مدل Galaxy A14 و Galaxy M13 سامسونگ با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و حافظه رم 4 گیگابایتی ارائه شده‌اند. کیفیت دوربین‌های پشت در این دو گوشی 50، 5 و 2 مگاپیکسلی بوده و یکسان است، اما در مورد گوشی سلفی می‌توان گفت که مدل آ 14 کیفیت بیشتری دارد. در حالیکه دوربین سلفی گوشی ام 13، 8 مگاپیکسل در نظر گرفته شده، دوربین سلفی گوشی آ 14، کیفیتی 13 مگاپیکسلی دارد.

راز آسمان پایتخت

با 5 میلیون گوشی سامسونگ آ 14 بخریم یا ام 13؟-کاماپرس

بررسی دیگر ویژگی‌های فنی در دو گوشی

گوشی سامسونگ آ 14 دارای باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بوده و گوشی سامسونگ ام 13 از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند. این دو گوشی قابلیت شارژ سریع 15 واتی را عرضه کرده و باتری لیتیوم پلیمری دارند. هر دو گوشی مد نظر ما پردازشگرهایی هشت هسته‌ای داشته و از دو سیم‌کارت به طور همزمان استفاده می‌کنند. شبکه اینترنتی که گوشی آ 14 از آن پشتیبانی می‌کند 4G بوده و شبکه اینترنت مربوط به گوشی ام 13،  4.5Gاست. و در نهایت از نظر عملکرد دو گوشی در باز کردن برنامه‌ها می‌توان گوشی آ 14 را محصول کارآمدتری دانست.

گوشی سامسونگ-کاماپرس

نظرات کاربران در مورد گوشی آ 14

اکثر افراد نسبت به گوشی سامسونگ آ 14 ناراضی بوده و یکی از اساسی‌ترین ایرادهای آن را اینترنت ضعیف آن دانسته‌اند. با اینکه بین کاربران نظرات مثبت متعدد نیز می‌توان دید، اما برخی معتقدند که گوشی زیاد هنگ می‌کند. البته برخی این محصول را نسبت به قیمتی که دارد مناسب دانسته‌اند. از ویژگی‌های مثبت گوشی آ 14 برای کاربران می‌توان به خوش دست بودن و زود شارژ شدن آن اشاره کرد. البته طبق گفته کاربران این گوشی بدون شارژر فروخته می‌شود.

نظرات کاربران در مورد گوشی ام 13

نظرات مثبت نسبت به این گوشی در بین کاربران بیشتر است. از نظر افراد این محصول متناسب با قیمتی که دارد امکانات مناسبی عرضه می‌کند، اما قاب آن در بازار پیدا نمی‌شود. برخی از کاربران از عملکرد کند این محصول ناراضی بوده و پهنای باند آن را ضعیف دانسته‌اند. علاوه بر این اشاره‌هایی به مشکلات صفحه لمسی آن نیز شده است. با وجود باتری قوی، از نظر کاربران این گوشی مصرف باتری بالایی دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفسامسونگ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “با 5 میلیون گوشی سامسونگ آ 14 بخریم یا ام 13؟

  1. فرشاد گفته:

    سلام من گوشی گلکسی smA14 5F سامسونگ دارم حدود دو ماه است خریداری کردم و نسبت به پولی که پرداخت کردم از عملکرد گوشی راضی هستم ،گوشی روان است و سالم و هنگ هم تا به حال نکرده کند هم نیست،عالی،با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز