ارزانترین گوشی های شیائومی در بازار

قیمت روز موبایل-کاماپرس
لست سکند

شرکت چینی شیائومی به‌دلیل ارائه گوشی‌های با مشخصات و سخت‌افزار قدرتمند و همچنین قیمت پایین‌تر نسبت به رقبا، توجه خیلی از کاربران را جلب کرده است. شیائومی در رده‌های مختلف با حفظ ویژگی قیمت رقابتی، اقدام به عرضه گوشی کرده است؛ تا جایی که امروزه جزو سه برند پرفروش دنیاست.

کاماپرس در این گزارش، ارزانترین گوشی­های شیائومی در بازار را معرفی و بررسی کرده است.

گوشی شیائومی مدل Redmi A2 Plus

صفحه نمایش 6.52 اینچی این گوشی با پنل IPS LCD و رزولوشن 720 پیکسل با نرخ نوسازی 60 هرتز، تجربه مناسبی را در اختیار کاربران می‌گذارد. البته در نور مستقیم آفتاب ممکن است کمی استفاده از آن سخت باشد. پردازنده میان­رده‌ای که شیائومی در این گوشی استفاده کرده، هلیو G36 نام دارد که برای اجرای کارهای روزمره مناسب است. البته نباید از این گوشی انتظار اجرای همزمان چند برنامه سنگین داشت؛ چرا که ممکن است سرعت اجرای آنها افت کند. وزن 192 گرمی این گوشی که به صورت خمیده طراحی شده است، باعث خسته شدن دست هنگام استفاده طولانی مدت نمی­شود.

قیمت این گوشی در پاییز 1402 برابر با 3 میلیون و 299 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

گوشی شیائومی مدل Poco C40

صفحه نمایش 6.71 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720 پیکسلی که با محاظ گوریلا گلس محافظت شده است، تصویر قابل قبولی را در این گوشی پوکو به ‌نمایش می‌گذارد و فقط ممکن است استفاده از آن در نور مستقیم آفتاب کمی سخت باشد. پردازنده اقتصادی این گوشی برای کارهای ساده و روزمره و بازیهای سبک مناسب است. دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و سلفی 5 مگاپیکسلی  این گوشی عملکرد نسبتا خوبی در ثبت تصاویر به‌نمایش می‌گذارد. این گوشی 204 گرمی با اینکه از سایر گوشیها کمی سنگین‌تر است، ولی به دلیل طراحی مناسب، راحت در دست قرار می‌گیرد و باعث خستگی کاربر نمی‌شود.

قیمت این گوشی شیائومی 3 میلیون و 580 هزار تومان است.

گوشی شیائومی Redmi 12c

این گوشی، یکی دیگر از ارزانترین گوشی­های ردمی شیائومی است که تصاویر باکیفیت مناسبی ارائه می‌دهد. پردازنده­ای که شیائومی برای ساخت این گوشی استفاده کرده، تراشه مدیاتک Heli G85 بوده که برای کارهای روزمره و بازی‌های روان جوابگو است، ولی برای انجام بازیهای سنگین مناسب نیست. دوربین دوگانه این گوشی عملکرد نسبتا خوبی در ثبت تصاویر به­ویژه در هنگام شب نسبت به سایر رقبای هم‌قیمت خودش به‌نمایش می‌گذارد. وزن 192 گرمی این گوشی، کاربر را در حین استفاده طولانی‌مدت خسته نخواهد کرد و باتری 5000 میلی‌آمپری آن کاملا جوابگوی کارهای طولانی‌مدت است.

قیمت این گوشی شیائومی 5 میلیون و 99 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

گوشی شیائومی مدل Poco M5

این گوشی پوکو از صفحه نمایش ۶٫۵۸ اینچی IPS LCD بهره می­برد و نسبت به گوشی‌های فوق، از کیفیت به‌مراتب بالاتری برخوردار است. گوشی پوکو M5 همراه با داشتن رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی تجربه بدون مشکلی را در هنگام اجرای برنامه‌های مختلف ارائه می‌دهد؛ البته به شرطی که از بازی‌های سنگین استفاده نشود. دوربین سه‌گانه به کار رفته در این گوشی تجربه مناسبی از عکاسی را در اختیار کاربر می‌گذارد. باتری پرقدرت این گوشی با قابلیت شارژ سریع آن باعث می‌شود برای کاربرانی که مدت زمان زیادی از گوشی استفاده می‌کنند، مناسب باشد.

قیمت این گوشی شیائومی 5 میلیون و 349 هزار تومان است.

گوشی شیائومی مدل Poco M5s

این گوشی پوکو از صفحه نمایش 6.43 اینچی آمولد با رزولیشن 1080 استفاده می‌کند که نسبت به سایر مدلهای ارزان قیمت شیائومی، کیفیت بالاتری دارد و رنگ‌ها را به‌خوبی نمایش می­دهد. پردازنده این گوشی، بازی‌های سبک را بدون هیچ مشکلی اجرا می‌کند. دوربین چهارگانه این گوشی با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی عملکرد بسیار خوبی داشته و اختلاف بسیار زیادی نسبت به هم‌رده‌های خود دارد. دوربین 13 مگاپیکسلی سلفی هم خیال شما را تا حدی از بابت گرفتن عکس سلفی راحت می‌کند.

وزن و طراحی این گوشی، مشابه گوشی Redmi Note 10 است و مشکلی در حمل‌و‌نقل و استفاده طولانی‌مدت از آن نخواهید داشت. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی همراه با شارژر 33 واتی آن در حد گوشی‌های قدرتمند است و در مدت نیم ساعت می‌توان 64 درصد آن را شارژ کرد.

قیمت این گوشی شیائومی 5 میلیون و 649 هزار تومان است.

قیمت روز موبایل-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با “بای صد”

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، در سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. علاقه‌­مندان برای مقایسه گوشی‌های دارای شارژ سریع و اطلاع از قیمت روز موبایل می‌توانند به وبسایت بای صد به آدرس https://buy100.ir مراجعه یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز