گوشی ردمی نوت 12 اس را از تکنولایف بخریم یا کالاتیک؟

ارزان ترین قیمت گوشی ردمی نوت 12 اس در یک فروشگاه اینترنتی تنها چیزی نیست که کاربر را برای خرید آن مشتاق می‌کند. رنگ‌بندی، گارانتی و ضمانت اصل بودن کالا از دیگر فاکتورهای مهمی است که کاربران برای انتخاب گوشی به آن توجه می‌کنند. با جستجوی گوشی ردمی نوت 12 اس در گوگل نام دو فروشگاه تکنولایف و کالاتیک نیز در کنار دیگر سایت‌ها به چشم می‌خورد.

کاماپرس در این گزارش شرایط خرید گوشی ردمی نوت 12 اس در دو فروشگاه تکنولایف و کالاتیک را بررسی می‌کند.

گوشی ردمی نوت 12 اس-کاماپرس

قیمت گوشی ردمی نوت 12S از تکنولایف:

قیمت گوشی ردمی نوت 12S در سایت تکنولایف و در زمان تهیه این گزارش 8 میلیون و 354 هزار تومان است.

تکنولایف-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

 

بیشتر بخوانید:

امکانات سایت تکنولایف

در خرید از سایت تکنولایف امکان بازدید از بخش مقایسه وجود دارد که گوشی ردمی نوت 12 اس را با نمونه‌های مشابه در بازار مقایسه می‌کند تا به انتخاب گزینه مناسب توسط کاربر کمک کند. در این سایت تعداد نظرات ثبت شده کاربران، قابل توجه است. از این طریق می‌توان میزان کیفیت کالا از منظر کاربران را بررسی کرد. در این سایت تمام قابلیت‌های مهم گوشی ردمی نوت 12 اس معرفی شده است.

روش خرید از تکنولایف

برای خرید از تکنولایف ابتدا باید در سایت آن ثبت نام کرده و بعد شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کرد. در بخش اطلاعات این سایت شماره کارت و شبا وارد می‌شود و بعد از تکمیل این فرایند مخاطب می‌تواند خرید خود را ثبت نماید.

امکان خرید اقساطی از تکنولایف

در تکنولایف امکان خرید اقساطی با پلتفرم‌هایی مانند ازکی وام، ایزی پی و بالن نیز وجود دارد.

امکان خرید حضوری و آنلاین

علاوه بر اینکه می‌توان از تکنولایف به طور آنلاین خرید کرد، امکان خرید حضوری از شعبه‌های آن نیز وجود دارد. شعبه اول این مجموعه در بازار موبایل ایران، شعبه دوم در مجتمع تجاری کوروش، شعبه سوم در مجتع تجاری عرش آجودانیه و شعبه چهارم در مجتمع تجاری اپال قرار دارند. علاوه بر آن، شعبه پنجم این مجموعه در بازار موبایل ایران 2 واقع شده است.

گوشی ردمی نوت 12S-کاماپرس

گارانتی و ضمانت

گوشی ردمی نوت 12 اس با گارانتی 18 ماهه مربوط به شرکت ارائه می‌شود. تکنولایف، بیمه آبدیدگی، نم زدگی، نوسانات برق و ضربه خوردگی یا مسائلی دیگر را نیز پوشش می‌دهد.

روش‌های ارسال گوشی و هزینه ارسال

  1. ارسال سریع تکنولایف (برای مناطق 22 گانه تهران): حداقل 65 هزار تومان.
  2. ارسال عادی تکنولایف (برای مناطق 22 گانه تهران): حداقل 45 هزار تومان.
  3. ارسال با پشت پیشتاز: حداقل 70 هزار تومان.
  4. ارسال با روش ماهکس: حداقل 132 هزار تومان.
  5. ارسال با روش باربری: باید با هماهنگی هزینه مشخص شود.

امکان برگرداندن کالا بعد از خرید

در تکنولایف امکان مرجوعی کالا وجود دارد. از زمان خرید تا هفت روز بعد از آن می‌توان با پشتیبانی تماس گرفت و بعد از بررسی‌های لازم در صورت امکان کالا را برگرداند. باید توجه کرد که در حالتی که گوشی ایراد ظاهری داشته باشد تا یک ساعت بعد از تحویل باید تماس گرفت.

قیمت گوشی ردمی نوت 12S از کالاتیک:

قیمت گوشی ردمی نوت 12S در سایت کالاتیک و در زمان تهیه این گزارش 8 میلیون و 489 هزار تومان است.

کالاتیک-کاماپرس

خرید اقساطی در کالاتیک

در کالاتیک امکان خرید اقساطی فراهم شده که از طریق سرویس دهندگانی مانند ازکی وام، ایزی پی و وامینه صورت می‌گیرد.

گارانتی و ضمانت

کالاتیک محصولات خود را با ضمانت اصل بودن ارائه می‌دهد و گوشی ردمی نوت 12 اس نیز با گارانتی 18 ماهه شرکتی به فروش می‌رسد.

روش‌های ارسال گوشی

  1. ارسال با گنجه: تنها در تهران
  2. ارسال اکسپرس: تنها در تهران
  3. ارسال پست: در 24 ساعت کاری بعد از ثبت سفارش ارسال می‌شود
  4. ارسال تیپاکس: قبل از ساعت 15 در همان روز کاری ارسال می‌شود

امکان برگرداندن کالا بعد از خرید

در کالاتیک تا 10 روز فرصت برای مرجوعی کالا وجود دارد. در این حالت داشتن جعبه گوشی نیز ضروری است و حتما باید سالم، بدون خط خوردگی و در همان جعبه اصلی به کالاتیک برگردد. گوشی تا زمان برگشت نباید استفاده شده باشد و سالم به مبدا تحویل داده شود. اگر مشکلاتی مانند مسائل نرم افزاری در کالا وجود داشتند، در صورت رفع مشکل امکان تعویض کالا وجود نخواهد داشت. البته در مورد جزئیات و مشکلات مربوط به تعویض یا مرجوعی کالا می‌توان از خود سایت اطلاعات دقیق‌تر را به دست آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفشیائومیکالاتیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

23 دیدگاه برای “گوشی ردمی نوت 12 اس را از تکنولایف بخریم یا کالاتیک؟

    • احمد مورفی گفته:

      نه اشتباه میکنی تکنولایف از دیجیکالا بهتره من یه تبلت از تکنولایف خریدم بعد دو ماه به مشکل خورد وقتی تماس گرفتم گفتن تبلت رو برگردون ویا یکی دیگه میفرستیم یا پولشو کامل پس میدیم به انتخاب خودت ولی دیجیکالا مرجعی دست یکی دیگرو بهت تحویل میدن،درمورد این گوشی بگم که خیلی مقاومه و یه گوشی همه چی تموم با قیمت پایینه و من دوتا از تکنو خریدم سبز و مشکی

    • شهریار گفته:

      من که دیگه نمیخرم‌بک موبایل خریدم بعد از دو روز که قیمتها رفته بود بالا گفتن ببخشید ما اشتباه مردیم این موبایل موحود نبوده پولتون رو بر گشت میزنیم !!!!!

  1. سهراب گفته:

    من تا حالا 4 تا موبایل ازتکنو لایف خریدم اتفاقا آخریش هم همین شیا اومی نوت 12sبود از نظر قیمت تقریبا میشه گفت ازهمه بهتره و اصالت گوشی هاش هم عالیه که معمولا به کشور سازنده در توضیحاتش اشاره می‌کنه که خیلی خوبه وهمین که راحت میتونی در این سایت بسیاری از مقایسه های فنی و نظروتجربه خریداران قبلی را مطالعه کنید بسیار مفید است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز