گران ترین هتل های مجلل جهان کجاست؟

لست سکند

اکثر مردم دنیا علاقمند به سفر هستند اما افراد محدودی می توانند در هتل های گران قیمت اقامت داشته باشد.

به گزارش کاماپرس، اقامت در هتل برای بسیاری از اهالی سفر و گردشگران اتفاق خوشایندی است چرا که تمام خدمات در اختیار آنها قرار دارد. برخی هتل ها آنقدر لوکس و گران قیمت هستند که اقامت در آنها در توان مالی تمام گردشگران نیست. در ادامه تعدادی از مجلل ترین هتل های جهان را معرفی می کنیم.

1. کاخ امارات،ابوظبی

هزینه ساخت این هتل مجلل حدود 3 میلیارد دلار بوده و 394 اتاق و سوئیت و 40 سالن کنفرانس دارد. همچنین امکاناتی چون استخر و ساحل شنی سفید را هم در بر دارد.

راز آسمان پایتخت

2. وِستین اکسلسیور، رم

این بنا در سال 1906 ساخته شده و شجره نامه اصیل و شکوهمندی در این منطقه دارد. برخلاف اتاق های ارزان قیمت،سوئیت گران قیمتی دارد که حدود 7 میلیون دلار هزینه بازسازی آن بوده است.این سوئیت مجهز به پیشرفته ترین ابزار، وسایل گران قیمت و قدیمی،جکوزی و باشگاه اختصاصی است.

3. پلازا،نیویورک

پلازا در سال 1907 ساخته شده و در سال 1969 به عنوان یک جاذبه تاریخی ملی به ثبت رسیده است. تجار و افراد سرشناسی از این هتل برای قرارها و معاملاتشان استفاده می کنند. پلازا با این معماری فوق العاده، یک کتابخانه، ورزشگاه، یک پیانو بزرگ و آسانسور اختصاصی دارد.

4. پالم، لاس وگاس

تنها یک سوئیت از این هتل که به آسمان دو طبقه معروف شده،حدود 800 متر مربع است.آسمان دو طبقه  دارای استخر،اتاق بازی،باشگاه و اتاق ماساژ اختصاصی است.

5. اقامتگاه و آبگرم کوزین آرت گلف،آنگولا

این هتل که در سواحل دریای کارائیب ساخته شده،هزینه بازسازی اش حدود 10 میلیون دلار بوده و در حال حاضر 50 میلیون دلار ارزش دارد.این اقامتگاه در بین افراد معروفی که به دنبال مکان لوکس و خلوت هستند،بسیار محبوب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز