گران ترین ماشین لباسشویی های خارجی در بازار چند؟

امروزه، پیدا کردن لوازم خانگی با برند خارجی در بازار کار چندان ساده‌ای نبوده و اگر هم موجود باشد، تفاوت قیمت بسیار قابل توجهی با محصولات ایرانی دارد. ماشین لباسشویی هم از این قاعده مستثنی نبوده و برندهای خارجی این محصول با قیمت‌های بسیار بالایی در بازار عرضه می‌شود.

واقعیت این است که خرید لباسشویی یکی از خریدهای ضروری زندگی مدرن امروزی محسوب می‌شود. امکانات و کیفیت ماشین لباسشویی هم کاملاً وابسته به قیمت آن است. در حال حاضر، قیمت ماشین‌های لباسشویی بوش در بازار نسبت به سایر برندهای ایرانی بالاتر است. کاماپرس در ادامه، به بررسی قیمت گران‌ترین ماشین لباسشویی‌های خارجی در بازار می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WAX32E90ME با ظرفیت 10 کیلوگرم، 66 میلیون و 500 هزار تومان است. سیستم شستشوی 4 بعدی، تکنولوژی I-DOS، امکان تنظیم لباسشویی با گوشی و پنجاه درصد مصرف انرژی کمتر از مزایای خرید این محصول است.

*ماشین لباسشویی بوش مدل WGA254A0ME در بازار با قیمت 60 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این دستگاه 10 کیلوگرم ظرفیت داشته و دور چرخش آن 1400 است. لرزش کم، صدای کم و شستشوی سریع و ایده‌آل از دیگر ویژگی‌های این مدل محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*قیمت ماشین لباسشویی بوش مدل WAY32862ME 56 میلیون و 500 هزار تومان است. این دستگاه یکی از بهترین مدل‌های لباسشویی بوش در بازار بوده و دارای برچسب انرژی A+++ است. همچنین، موتور این لباسشویی عملکردی آرام و کم مصرف دارد.

*مدل WAT28682IR بوش با قیمت 53 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت این دستگاه 9 کیلوگرم بوده و دارای رده انرژی A+++ است. این لباسشویی مجهز به نمایشگر دیجیتال، تکنولوژی تنظیم اتوماتیک مواد شوینده و قابلیت شروع با تاخیر است.

*قیمت ماشین لباسشویی ال جی سری تایتان مدل WM-L85NT 53 میلیون و 300 هزار تومان است. این لباسشویی 8 کیلوگرمی دارای فناوری حباب‌ساز، قابلیت شستشوی لباس بچه و سنسور تشخیص وزن لباس است.

انتهای پیام

مرتبط با : ال جیبوش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز