گران ترین حیوانات خانگی دنیا را بشناسید

لست سکند

تحقیقات نشان می‌دهد تجمل به زمینه های گوناگون سرک کشیده و پای آن حتی به حیوانات خانگی باز شده است. کاماپرس در این مطلب به معرفی گران ترین حیوانات خانگی جهان می‌پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

۱. اسب مسابقه اصیل

همه میدانیم که اسب‌ها معمولا حیوانات بسیار گران‌قیمتی هستند اما قیمت یک اسب مسابقه می‌تواند به ۷۰ میلیون دلار نیز برسد. برای مثال اسب اصیل فوسایچی پگاسوس در سال ۲۰۰۰ دقیقا به چنین قیمتی فروخته شد و رکورد گران‌ترین اسب و حیوان خانگی جهان را شکست.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

۲. ماستیف تبتی

ماستیف تبتی بزرگ، یک نژاد بسیار قوی، کمیاب و احتمالا گران‌ترین سگی است که هر شخص می‌تواند داشته باشد. یک توله اصیل از این نژاد در سال ۲۰۱۱ به قیمت ۱.۵ میلیون پوند و یک توله دیگر در سال ۲۰۱۴ به قیمت ۱.۹ میلیون دلار فروخته شد.

۳. کبوتر بلژیکی

شاید باورکردنی نباشد اما یک کبوتر از این نژاد در سال ۲۰۲۰ به قیمت ۱.۹ میلیون دلار فروخته شد و رکوردشکنی کرد.

۴. گاو هلشتاین

یک پرورش دهنده دام در سال ۲۰۰۹ یک گاو از این نژاد را به قیمت هنگفت ۱.۲ میلیون دلار فروخت.

۵. لابرادور رتریور

همه سگ‌های این نژاد گران‌قیمت نیستند اما در سال ۲۰۰۹ یک لابرادور رتریور به قیمت ۱۵۵ هزار دلار به یک زوج ثروتمند فروخته شد.

۶. اسب عرب

اسب‌های اصیل عربی اغلب به خاطر زیبایی و سرعتشان مورد تحسین قرار می‌گیرند و می‌توانند بین ۱۵۰ تا ۱۳۰ هزار دلار قیمت داشته باشند.

۷. توله شیر سفید

توله شیر سفید حیوانی با رنگ فوق‌العاده کمیاب است و می‌تواند تا ۱۴۰ هزار دلار قیمت باشد. با این حال، نگهداری از آن تنها در برخی از ایالت‌های آمریکا قانونی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز