تصاویری ناب از کلکسیون موتورسیکلت تام کروز

نکته جالب توجه در مورد موتورسیکلت‌ها این است که افراد با هر حرفه و موقعیت اجتماعی می‌توانند از هواداران سرسخت آن‌ها باشند. شاید به همین دلیل است که تام کروز، یکی از ستارگان برجسته هالیوود، مجموعه‌ای بی‌نظیر از موتورسیکلت‌ها را از برندهای کاوازاکی، بی ام و، تریومف، هوندا، دوکاتی و دیگر برندها را در کلکسیون شخصی‌اش گردآوری کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، تام کروز یکی از هواداران سرسخت موتورسیکلت است و مجموعه‌ای از برندها، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف را برای خودش گردآوری کرده است. در این کلکسیون شخصی موتورسیکلت‌هایی مانند هوندا CRF450X، تریومف Bonneville Scrambler، تریومف Thruxton، کاوازاکی GPz900R، بی ام و R nineT Scrambler و دوکاتی 999R به چشم می‌خورند.

و اما قدرتمندترین موتورسیکلتی که در این کلکسیون وجود دارد یک دوکاتی ویروس 987 C3 4V مدل 2010 است که در آن زمان سریع‌ترین و قوی‌ترین موتورسیکلت جهان به شمار می‌آمد. این موتورسیکلت نخستین بار در سال 2009 در نمایشگاه EICMA میلان به نمایش گذاشته شد.

راز آسمان پایتخت

موتورسیکلت دوکاتی ویروس در سه نسخه متفاوت به بازار عرضه شده که به ترتیب 170، 184 و 211 اسب بخار قدرت دارند. دوکاتی ویروس 987 C3 4V مدل 2010 که در کلکسیون تام کروز به چشم می‌خورد از نسخه 211 اسب بخاری است و به یک پیشرانه 1198 سی‌سی مجهز شده است.

پربازدیدترین مطالب را بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز