کورس جذاب شاهین سایپا و تارا در جاده و بازار (عکس)

لست سکند

راهیابی تارا و شاهین – محصولات جدید ایران خودرو و سایپا – به بازار کشور، موجب شده که این روزها این دو خودرو را در جاده‌ها و خیابان‌ها در کنار یکدیگر ببینیم و قطعا برخی رانندگان شاهین و تارا با دیدن خودروی رقیب در کنار خود، وسوسه رویارویی و کورس را نیز حس می کنند.

به گزارش کاماپرس، از آنچه فعالان بازار خودرو در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو منعکس می کنند می توان دریافت که شاهین و تارا دو محصول جدید از سایپا و ایران خودرو رقابت تنگاتنگ خود را در بازار خودرو آغاز کرده اند. کانال اخبار روز خودرو نیز امروز عکسی از این دو خودرو در کنار هم منتشر کرده است که به نظر می رسد این عکس در جاده مخصوص کرج و کنار شرکت ایران خودرو انداخته شده باشد.

رقابت شاهین و تارا در قیمت

این رقابت را ابتدا باید در قیمت جستجو کرد اما حرف و حدیث ها و کامنت هایی که در شبکه های اجتماعی در مورد قیمت این دو خودرو منتشر می شود وضعیت قیمت تارا و شاهین را به درستی گزارش نمی کنند.  به این معنی که چون هنوز تولید این خودروها به وضعیت انبوه نرسیده و بازار شاهد حضور و معامله پرتعداد آنها نیست این قیمت ها با هم تفاوت چند صد میلیونی دارند و چندان قابل اتکا نیستند.

برای مثال بعضی فعالان بازار از معامله شدن خودرو شاهین به قیمت 550 میلیونی سخن گفته اند و برخی دیگر قیمت این خودرو را به 650 و حتی 700 میلیون رسانده اند. در مورد قیمت تارا در بازار نیز وضعیت شفافی حاکم نیست و کامنت های فضای مجازی از 680 میلیون و 700 میلیون حکایت دارد.

راز آسمان پایتخت

رقابت شاهین و تارا در جاده و خیابان

در کامنت ها و اظهارنظرهایی که ماشین بازها و مردم عادی درباره این دو خودرو مطرح کرده اند دو نکته قابل توجه است. اول این که بسیاری افراد معتقدند تارا از نظر زیبایی ظاهری چشمگیرتر از شاهین به نظر می رسد و به نظر می رسد محصول جدید ایران خودرو از هر دو نمای روبرو و پشت گوی زیبایی را از رقیب خود برده است. البته برخی افراد نیز نمای ظاهری شاهین را بهتر از تارا می دانند اما تعداداین افراد حداقل در فضای مجازی کمتر به نظر می رسد.

نکته دوم به سرعت و شتاب این دو خودرو مرتبط است و اینجا اختلاف نظرهای شدیدی وجود دارد به صورتی که برخی افراد اظهار می کنند شاهد کورس این دو خودرو در جاده بوده اند و تارا برنده بوده و برخی شاهین را سرتر از تارا معرفی کرده اند. به این ترتیب احتمالا به زودی شاهد رقابت شفاف تر این دو خودرو با حضور کارشناسان و افراد متخصص در پیست های مخصوص خواهیم بود.

اخبار و مطالب مهم و پربازدید مرتبط:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “کورس جذاب شاهین سایپا و تارا در جاده و بازار (عکس)

  1. ایران گفته:

    ما که هیچکدومو نه دا ریم و نه از،نزدیک دیدیم ولی از محتوای مطلب،کاملا مشخ ص بود طرف ایران خودرویی هست حداقل تو زیبایی اونم از پشت تارا چیزی نداره خیلی زشته تو تصاویر

  2. مجید از کرج گفته:

    به‌نظر شاهین خیلی قشنگه ولی تارا خیلی زشت است وهمان سمند پیرمردی خودمان است.. اگر دقت کرده باشید خودرهای ایران خودرو صفر میخری نور خوبی ندار ه واکثر آنها چراغهای عقب میسوزه کافی باران بیاد از نظر مونتاژ سایپا خیلی بهتراز ایران خودرو میباشد. فقط شاهین میخرم

  3. وحید گفته:

    شاید شاهین از نظر هماهنگی بدنه، هماهنگ تر باشه ولی تارا از نظر کیفیت و کارکرد خیلی بهتره، اولین خودرویی که استاندارد 85 گانه داره و در بدنه از فولاد سبک استفاده شده و کنترل پایداری و کروز و امکانات واقعی تری داره بنسبت سانروف. چراغ هاشم بنسبت شاهرین لیزری که تکنولوژی جدیدتریه. موتور هم که تقویت شده ی tu5 که موتور عالی هستش. شاهین در حال حاضر در موتور ضعف بزرگی داره که مشکلاتی رو هم برای خریدارانش بوجود آورده و قراره موتورش جایگزین بشه.

  4. علی گفته:

    سلام،بنظر من طراحی جلوی تارا خوشگلتر از شاهین هست ولی طراحی عقب شاهین هم از تارا خوشگلتره،طراحی داخل تارا هم خوشگلتر از شاهین هس ،ولی در کل نسبت به قیمتشون شاهین بهتره چون الان توبازار شاهین حداقل70میلیون ارزونتره،فقط موتورش یکم نسبت به بدنه ضعیفه

  5. علی گفته:

    جلوی شاهین از استاندارد طراحی به روز تری نسبت به تارا برخورداره همانطور که در عکسها مشاهده میکنید در هنگام تصادف های شهر احتمال خرابی درب موتور و رادیاتور که فاصله دارن از جلو پنجره کمتره .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز