پیش فروش سایپا به مناسبت عید فطر برگزار می‌شود

لست سکند

بر اساس اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و کانال های تخصصی خودرو، سایپا پس از یک وقفه نسبتا طولانی پیش فروش دیگری را به مناسبت عید فطر برگزار خواهد کرد. پیش فروش سایپا به اندازه پیش فروش دیگر خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو متقاضی ندارد چرا که قیمت مصوب محصولات سایپا تفاوت شدیدی با قیمت بازار این محصولات ندارد.

به گزارش کاماپرس، آخرین فروش فوق العاده سایپا در اسفندماه سال گذشته برگزار شد و با وجود آن که ایران خودرو در فروردین ماه 1400 فروش های فوق‌العاده خود را از سر گرفت و یک پیش فروش یکساله نیز برگزار کرد، سایپا در فروردین ماه ، پیش فروش چه از نوع فروش با تحویل سه ماهه و چه از نوع فروش با تحویل بلند مدت برگزار نکرد.

پیش فروش عید فطر سایپا؛ فروش فوق العاده با تحویل 3 ماهه و پیش فروش یکساله

حالا کانال های تخصصی خودرو از جمله کانال اخبار روز خودرو خبر داده اند که با هماهنگی های انجام شده مدیران سایپا، پیش فروش و فروش فوری محصولات سایپا به مناسبت عید فطر برگزار خواهد شد. انتظار می رود در این پیش فروش خودروهایی همچون انواع تیبا، انواع کوئیک ، انواع ساینا، سایپا 151 و شاهین در معرض فروش قرار گیرد.

سایپا هنوز به طور رسمی اطلاعیه ای که تاییدکننده خبر برگزاری پیش فروش به مناسبت عید فطر باشد منتشر نکرده است اما آن طور که منابع آگاه در سایپا اظهار می کنند به نظر نمی رسد این خبر تکذیب شود.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است فروش فوق العاده محصولات سایپا با توجه به تفاوت قیمت بین بازار و قیمت مصوب کارخانه در چند محصول از جمله تیبا 2 و پراید وانت – سایپا 151 – جذاب است اما در سایر محصولات این شرکت تفاوت قیمت مصوب کارخانه و قیمت بازار به حدی نیست که مشارکت میلیونی متقاضیان را در پی داشته باشد.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز