وام 10 میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟ ( جزئیات + اقساط)

لست سکند

بانک قرض الحسنه مهر ایران نوعی وام با کارمزد 4 درصد در قالب یکی از طرح های خود به نام طرح تداوم مهر تا سقف 30 میلیون تومان پرداخت می کند که بررسی کاماپرس نشان می دهد دریافت وام 10 میلیونی قرض الحسنه در قالب این طرح برای بسیاری از متقاضیان جذاب است.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان وام های قرض الحسنه برای دریافت این وام ها از نظام بانکی کشور با موانع فراوانی روبرو هستند اما بانک قرض الحسنه مهر ایران که بانک تخصصی ارائه کننده تسهیلات قرض الحسنه به شمار می آید این قبیل وام ها را با شرایط متنوع در قالب طرح های گوناگون به افرادی که در این بانک حساب افتتاح کنند ، پرداخت می کند.

وامی که حتی در شرایط تورمی هم جذاب است

شاید برخی انواع تسهیلات قرض الحسنه این بانک به دلیل شرایط تورمی چندان جذاب نباشد اما بعضی دیگر از این وام ها کماکان برای متقاضیان جذاب است. برای مثال تسهیلاتی که در قالب طرح تداوم مهر به متقاضیان وام های قرض الحسنه بانک مهر ایران پرداخت می شود می تواند گره گشای مشکلات بسیاری از افراد باشد.

تصور کنید توان پس انداز فعلی شما مبلغ اندکی در حدود 200 تا 250 هزار تومان است و می خواهید با همین مبلغ، وام قرض الحسنه به مبلغ 10 میلیون تومان دریافت کنید.

راز آسمان پایتخت

اخبار پربازدید امروز را بخوانید:

پرداخت ماهیانه 223 هزار تومان و دریافت وام 10 میلیونی

بد نیست بدانید در صورت افتتاح حساب در بانک قرض الحسنه مهر ایران و استفاده از طرح تداوم مهر ، می توانید با واريز مبلغ مستمر ماهيانه ۲۲۳.۰۰۰ تومان به مدت ۲۴ ماه ، پس از اتمام واريز مبالغ مستمر ماهيانه ،از ۱۰ميليون تومان تسهيلات قرض الحسنه با بازپرداخت ۲۴ ماهه با كارمزد ۴ درصد استفاده کنید. ساز و کار بازپرداخت تسهیلات قرض الحسنه تداوم مهر توسط کاماپرس مورد بررسی قرار گرفته و این بررسی ها حکایت از آن دارد که وام مذکور به گونه ای طراحی شده است که حداقل مدت بازپرداخت این تسهیلات ۲۴ماه و سقف مدت بازپرداخت هم ۶۰ ماهه است.

مبلغ این وام‌محدود به 10 میلیون تومان نیست و همان طور که پیشتر ذکر شد تا سقف 30 میلیون تومان قابل افزایش است. موضوع مهم در دریافت این تسهیلات این است که متقاضی وام، چقدر توان واریز به صورت مستمر و ماهانه دارد.

تسهیلات 10 میلیونی تداوم مهر برای چه کسانی مناسب است؟

شاید ذکر مثالی از افرادی که این وام برای آنها مناسب است بتواند ذهن متقاضیان را درباره این طرح روشن کند. به عنوان مثال دانشجویانی که حداقل ۲سال از زمان تحصیل آنها باقی مانده یا حتی سربازانی که قدرت پس انداز مبلغی حدود 223 هزار تومان به صورت ماهانه را دارند و تمايل دارند پس از گذشت حداقل ۲۴ ماه به موجب واريز مستمر ماهيانه ، از وام10 میلیونی استفاده کنند ، تسهیلات مذکور برای آنها گره گشا است.

اخبار مهم را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

15 دیدگاه برای “وام 10 میلیونی قرض الحسنه بانک مهر ایران را چگونه بگیریم؟ ( جزئیات + اقساط)

  1. سوداهاشمی گفته:

    سلا
    من یک خانم هستم ده میلیون تومان وام احتیاج دارم . .یک ضامن معتبرهم دارم .. چطوری میتونم این وامو بگیرم واقعااحتیاج دارم ..

  2. محمود دوراندیش گفته:

    و این بدان معناست برای وام به ظاهر ۱۰ میلیونی، ابتدا ۵٫۳۷۶٫۰۰۰ تومان باید به حسابتان واریز کنید (بخوانید به بانک بدهید) تا بعد از هفت خوان رستم و دو سال انتظار، بانک ده میلیون تومان یا به عبارتی ۴٫۶۲۴٫۰۰۰ تومان به شما با سود ۴ درصد بدهد. یعنی از بابت پولی که داده اید نیز سود به بانک بدهید یا به عبارتی برای ۴و اندی میلیون ناقابل سودی در حدود ۹٫۵ تا ده درصد از شما میگیرد.
    واقعاً خسته نباشید.

  3. ناشناس گفته:

    واقعا با دادن این وام های کم و بی ارزش با سود 4 درصد تازه اونم اگه بدن باید هزار تا ضامن و دسته چک ببری بانک به شعور مردم دارین توهین میکنید؟! یارو تو بانک قرض الحسنه چند میلیارد اختلاس کرده جلوی اونو نمیگیرید ولی واسه یه وام بی ارزش هزار تا ضامن میخواید؟ بعد اینجا هم تیتر میزنید وام شگفت انگیز و چمیدونم وام فوق العاده 10 میلیونی؟؟؟

  4. مهدی گفته:

    این وام شگفت‌انگیزتون به معجزه شباهت داره درود بر شما. کلی ذوق کردم و به آینده امیدوار. پول خودمون رو با کارمزد پس می‌دید!

  5. فرزاد گفته:

    بسیار عالی و راهگشاست.من با این وام به ظاهر اندک تونستم یک منزل، یک خودروی لوکس خارجی و یک باب مغازه بخرم. با تشکر از قرض الحسنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز