نیم شاسی جدید بنز و نیم‌شاسی جدید ایران خودرو (فیلم)

ایران خودرو به زودی از نیم شاسی جدید خود رونمایی خواهد کرد و عکس هایی از این خودرو نیز منتشر شده است و در بازار بین المللی خودرو نیز این روزها شاهد رونمایی از نیم شاسی جدید و خیره کننده بنز هستیم.

به گزارش کاماپرس، هدف از این مطلب مقایسه محصول جدید خودروسازان کشورمان با تولیدات خودروسازان جهانی نیست چرا که شرایط صنعت خودروسازی ایران با بزرگان صنعت خودروسازی جهان از زمین تا آسمان است اما نمایش دادن محصولاتی که در حال حاضر در صنایع خودرویی ایران تولید می شود و آنچه خودروسازانی همچون مرسدس بنز تولید می کنند می تواند راه درازی را که برای پیشرفت در پیش داریم به ما نشان دهد.

هر آنچه درباره خودرو کراس آوور یا همان نیم شاسی جدید ایران خودرو می دانیم چندان تصویر دقیقی از ویژگی های فنی و ظاهری این خودرو به دست نمی دهد. بر اساس آنچه جسته و گریخته در رسانه های مختلف منتشر شده این قدر می دانیم که  وزن این خودرو بین ۸۵۰ تا ۹۵۰ کیلوگرم خواهد بود و طول آن نیز در حدود ۳۷۰۰ سانتی متر است.

خبر مهم کرونایی امروز:

برخی رسانه ها گمانه زنی کرده اند که با توجه به شباهت ابعاد این خودرو با دیگر محصول ایران خودرو یعنی پژو ۲۰۶ برخی قطعات نیم شاسی جدید ایران خودرو با پژو 206 مشترک باشد که البته این امر در حد گمانه زنی است و چندان هم منطقی به نظر نمی رسد.

آریاک سفر

تصاویری که از نیم شاسی جدید ایران خودرو منتشر شده حکایت از آن دارد که کراس آوور ایران خودرو از طراحی نسبتا مدرنی برخوردار است. برخی کارشناسان اظهار کرده اند این محصول از نظر ظاهری بی‌شباهت به لکسوس نیست و از بغل نیز شباهت هایی با محصولات مشابه پورشه و بی ام و دارد.

از سوی دیگر، در بازار جهانی خودرو این روزها شاهد رونمایی تماشایی مرسدس بنز از نیم شاسی لاکچری جدیدش هستیم.

مرسدس AMG تائید کرده قیمت «GLE 63 S» کوپه 2021 از 116 هزار دلار شروع خواهد کرد. اولین نمونه‌های این کراس‌اوور لوکس و پرفورمنس از اواخر سال جاری میلادی روانه بازار آمریکا خواهند شد.

در ادامه فیلمی از این خودرو را که خبرآنلاین آن را منتشر کرده است، تماشا می کنید:

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرومرسدس بنز
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “نیم شاسی جدید بنز و نیم‌شاسی جدید ایران خودرو (فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز