تبلیغ عجیب دیوید بکام برای یک شاسی بلند لاکچری + فیلم

دیوید بکام چه در دورانی که فوتبال بازی می کرد و چه بعد از آن یک سلیبریتی تمام عیار است با این حال بکام تاکنون در تبلیغ خودروهای لوکس نقشی ایفا نکرده بود؛ حالا هم که این کار را کرده به صورت عجیبی تبلیغ را انجام داده است.

به گزارش کاماپرس، دیوید بکهام ستاره سال های دور فوتبال انگلستان را نمی توان مثل کریستیانو رونالدو و برخی سلیبریتی های دیگر یک چهره مشهور ماشین‌باز دانست. او در گاراژ خود خودروهای فوق العاده و خاص دارد اما به عنوان کسی که با خودروهایش خبرساز شود شناخته نمی‌شود اما اخیراً این وضعیت با پذیرفتن پیشنهاد یک خودروساز لوکس و لاکچری یعنی مازراتی تغییر کرده و این ستاره مستطیل سبز سفیرمازراتی ایتالیا شده است.

به نوشته روزنامه هفت صبح؛ دیوید بکهام در باره این همکاری گفته : شروع همکاری با مازراتی برای من لحظه هیجان‌انگیزی است. مازراتی برند نمادین ایتالیایی است که من آن را به خاطر طراحی و خلاقیت عالی ستایش می کنم. من به دنبال همکاری نزدیک با این برند در چنین برهه مهمی از تاریخ شرکت هستم.

مدلی که بکهام فعلاً در حال تبلیغ آن است، شاسی بلند لوانته است که ویدئویی از دونات زدن بکهام با آن منتشر شده است. اما چیزی که بیش از این ویدئو توجه مخاطبان شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده، لباس بکهام است که بسیاری آن را قدیمی و دمده دانسته اند.

آریاک سفر

گفتنی است که لوانته جزو خودروهای کم فروغ مازراتی بوده ودر بهترین حالت توانسته آمار فروش پنج هزار و 483 دستگاهی را در سال 2017 به ثبت برساند. آماری که در سال بعدا ز آن به يك هزار و 475 دستگاه سقوط کرد.

تیزر مازراتی لوانته را با حضور دیوید بکام در ادامه تماشا کنید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز