کمبود شدید معلم در مدارس دولتی ؛ واکنش عجیب وزیر رئیسی

کمبود-معلم-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

وزیر آموزش و پرورش از کمبود بیش از 200 هزار معلم در مدارس دولتی خبر داد. او در واکنشی عجیب مسبب اصلی این مسئله را کسانی دانست که روزی از 300 هزار معلم اضافه، سخن می‌گفتند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، رضامراد صحرایی، امروز در همایش استقبال از نومعلمان آموزش و پرورش شهر تهران بیان کرد: جذب نومعلمان، اولین محصول دوره کوتاه مدیریتی من به حساب می‌رود و امروز برای نخستین بار جشن بزرگی برای خوش‌آمدگویی و استقبال از ورود نومعلمان در این حجم وسیع به پا شده است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اعمال فیلترهای سخت در آزمون ابتدایی گفت: حدود 530 هزار متقاضی در آزمون ابتدایی شرکت کردند که از میان آن‌ها کمتر از 30 هزار نفر پذیرفته شدند. تلاش ما بر این است که با یک فرایند علمی سنجیده، بهترین و قیمتی‌ترین معلمان را بپذیریم و به فرزندان این کشور خیانت نخواهیم کرد.

طبق گزارشی که در ایسنا منتشر شده، وزیر آموزش و پرورش از رسانه‌ها خواست تا از کسانی که روند تربیت و جذب معلم را مختل کردند و حالا نسبت به کمبود شدید آن مدعی هستند، به مردم بگویند. وی در این راستا تأکید کرد: منظور من از مجالسی که در آن علیه معلمان به صحبت می‌نشینند، مجلس جمهوری اسلامی نیست.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز