کدام نوع تحلیل برای پیش بینی بهتر قیمت رمزارزها کاربردی تر است؟

لست سکند

بازار رمزارزها همواره در نوسان است و پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال مهم در آن کار چندان آسانی نیست. معامله گری در این بازار موفق خواهد بود که بتواند الگوهای قبلی بازار را شناسایی کرده و پیش بینی خوبی از مسیرهای قیمتی آینده داشته باشد. با توجه به نوسانات مداوم رمزارزها، پیش بینی نسبتا دقیق جز با به کارگیری تحلیل تکنیکال امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش کاماپرس، تحلیل تکنیکال یک اصطلاح عمومی برای انواع مختلف استراتژی‌ها است که عملکرد قیمت در یک سهام یا بازار را تفسیر می‌کند. این تحلیل در بازار رمزارزها بیشترین کاربرد را دارد. معمولا معامله گران رمزارزی ترکیبی از ابزارها را برای تشخیص بهترین نقاط ورود و خروج احتمالی در معاملات استفاده می‌کنند و به این ترتیب خرید و فروش بهتری را دارند. معمولا این تحلیل در بازار بیت کوین بسیار استفاده می‌شود.

تحلیل بیت کوین – ۱۲ بهمن

با تحلیل تکنیکال بیت کوین امروز ۱۲ بهمن با شما همراه هستیم. روند قیمت بیت کوین این روزها با دیدگاه‌های مختلفی همراه است. برخی از تحلیل‌گران روند قیمت بیت کوین را برای بازه‌های زمانی یکی دو ماهه نزولی تلقی می‌کنند و بر این باورند که بیت کوین می‌تواند تا قیمت‌های زیر ۳۰ هزار دلار نیز کاهش پیدا کند. در عمل برخی نیز قیمت‌های فعلی را آخرین قیمت‌های ارزان بیت کوین در سال ۲۰۲۴ تلقی می‌نمایند.

تحلیل بیت کوین ۱۲ بهمن

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر در تایم فریم کوتاه برای بازه زمانی میان مدت چند روزه، قیمت بیت کوین را در یک روند صعودی شاهد هستیم. این مهم می‌تواند قیمت را تا محدود ۴۸،۰۰۰ دلار بالا بکشاند. در این ناحیه است که رفتار قیمت بیت کوین بری آینده آن در یکی دو ماه آتی تعیین‌کننده خواهد بود. در صورت ریجکت شدن قیمت از این ناحیه، می‌توانیم انتظار قیمت‌های پایین‌تری را نسبت به اعداد کنونی برای بیت کوین در نظر بگیریم. اتفاقی که می‌تواند بازار ارز دیجیتال را در سال ۲۰۲۴ به مراتب با پتانسیل بیشتری برای سودآوری همراه سازد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز