کدام سشوار برای موهای شما مناسب است + راهنمای خرید

لست سکند

خرید سشوار شاید در اولین نگاه ساده‌ به نظر برسد اما با وجود تنوعی که در بازار وجود دارد، احتمالا برای انتخاب گزینه مناسب و اینکه کدام مدل برای موهای شما مناسب‌تر است، سردرگم خواهید شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به خصوص افرادی که موهایشان دارای الکتریسته است، باید بیش از دیگران در انتخاب سشوار دقت کنند وگرنه ممکن است آسیب جبران‌ناپذیری به موهایشان وارد شود.

در ادامه کاماپرس به بررسی ساختار سشوار ، راهنمای خرید و معرفی چند مدل سشوار با کیفیت و قیمت مناسب می‌پردازد؛

چند نوع سشوار داریم؟

برای داشتن موهای سالم و زیبا، آشنایی با انواع سشوار می‌تواند به انتخاب و خرید درست کمک کند؛ در کل سشوارها از دو بخش موتور دمنده و المنت تشکیل می‌شوند. اما با توجه به توان و اندازه‌شان به انواع حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای، خانگی و مسافرتی تقسیم می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

از نظر عملکرد نیز سشوارها را می‌توان به دو نوع ساده و چرخشی تقسیم کرد. همان‌طور که گفته شد افراد باید بسته به میزان و نوع استفاده خود باید یک نوع سشوار را انتخاب کنند؛ مثلا فردی که روزانه از سشوار استفاه می‌کند یا موهای حساسی ندارد، یک سشوار ساده اما با موتوری قوی برایش مناسب است. اما افرادی که موی حساسی دارد و همچنین آرایشگران و مدلیست‌ها باید از سشوارهای حرفه‌ای با قدرت و توان بالا استفاده کنند.

در حال حاضر مدل‌های مختلفی از سشوار در بازار وجود دارد که مهم‌ترین تفاوت اصلی هر کدام با یکدیگر میزان وات و قدرت موتورهایشان است.

راهنمای خرید سایر لوازم خانگی را از دست ندهید:

برای خرید سشوار به چه نکاتی باید دقت کرد؟

برای خرید سشوار در اولین قدم باید به موتور آن توجه کرد. موتوری که برای مصرف خانگی مورد نیاز است، موتور DC و موتور سشوارهای حرفه‌ای و مخصوص سالن‌های زیبایی باید موتور AC باشد.

دومین نکته‌ای که باید مورد توجه قرار گیرد، مجهز بودن سشوار به دکمه تنظیم حرارت- از داغ‌ترین تا سرد- و تنظیم سرعت پرتاب باد است.

داشتن المنت سرامیکی سومین نکته‌ای است که باید به آن اشاره کرد؛ به این ترتیب سشوار کمتر داغ می‌کند و عملکرد بهتری خواهد داشت.

شاید بتوان از قابلیت تولید یون به عنوان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک سشوار نام برد؛ این تکنولوژی علاوه بر خشک کردن بهتر موها، به حفظ چربی طبیعی تارهای مو، حجم دهی مناسب بدون ایجاد وز کمک می‌کند.

یادتان باشد اگر حجم موهایتان زیاد است، بهترین سشوار برای شما انواع تیتانیومی است؛ این سشوارها سبک هستند و موها را سریع‌تر خشک می‌کنند.

توجه به ویژگی‌هایی ماند طول سیم سشوار، وزن دستگاه، وجود سری دیسپانسر – که موهای موج‌دار را خوش‌حالت می‌کند- و همچنین سری متمرکزکننده باد سشوار که مانع از وز شدن موها می‌شود، می‌تواند به انتخاب سشوار مناسب کمک کند. همچنین اگر دستگاه انتخابی شما دکمه توربو داشته باشد جریان هوا را تقویت می‌کند و خشک کردن موها را تسریع می‌کند. اگر سشوارتان یک حلقه آویز هم داشته باشید، دیگر لازم نیست در کشو و کمد فضایی را برایش در نظر بگیرید.

سشوار های کنورث و بیبی باس

قیمت بین ۲۶۰-۲۷۰ هزار تومان

برای استفاده خانگی و حرفه‌ای می‌توان از سشوار کنورث مدل kw_9010  که توانایی تولید یون دارد، استفاده کرد. این سشوار طول سیم 2 متری و وزن 700 گرمی دارد. توان مصرفی این مدل ۹ هزار، دو نوع متمرکز کننده و نوع موتور AC دارد. این دستگاه را می‌توان با قیمتی حدود 260 هزار تومان خریداری کرد.

مدل دومی که می‌توان از آن استفاده شخصی، حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای داشت مدل بیبی باس نانو BA8960 است. از مشخصات این سشوار می‌توان به توان مصرفی 7هزار، 2 متر طول سیم، وزن 700 گرمی، ولتاژ220 و موتور AC  و فناوری تولید یون اشاره کرد. قیمت این سشوار هم‌اکنون 270 هزارتومان است.

سشوار های جانسون و کنوود

قیمت بین ۲۷۰-۳۳۰ هزار تومان

مدل بعدی می‌توان از سشوار جانسون SUPER1800 نام برد. این سشوار المنتی فلزی با ولتاژ 220 دارد و موتورDC برآن سوار است. طول سیم این سشوار 1.5 متر و توانایی تولید یون ندارد. وزن این سشوار 400 گرم است و می‌توان در مصارف مختلف از آن استفاده کرد. قیمت حدودی این سشوار 270 هزار تومان است.

سشوار کنوود PH-1221 مدل بعدی سشوار که افراد حرفه‌ای می‌توانند این مدل را در سبد خرید خود داشته باشند. این مدل توان مصرفی 8 هزار دارد و موتور AC  برآن سوار است. این سشوار 2 متر سیم دارد و وزن آن 300 گرم است. قیمت حدودی این سشوار در بازار 330 تومان است.

سشوار های جیمی و سایونا

قیمت بین ۴۰۰-۴۵۰ هزار تومان

سشواری که برای مصرف شخصی و حرفه‌ای می‌توان  از آن نام برد، مدل جیمی 1763 است. این سشوار توان مصرفی 2هزار، سیم 2 متری، یک متمرکز کننده، ولتاژ 220، المنت سرامیکی و موتور  AC دارد. از این سشوار 560 گرمی می‌توان در مصارف خانگی و حرفه‌ای استفاده کرد. قیمت حدودی این سشوار 400 تومان است.

آخرین مدلی که می‌توان به سمت آن رفت مدل سایونا SY-1300 است که توانایی تولید یون و موتور AC دارد. وزن این سشوار 700 گرم و توان مصرفی آن 200 است. این سشوار 2 متر سیم و 2 نوع متمرکز کننده دارد. این سشوار را با قیمتی حدود 450 هزار تومان می‌توان تهیه کرد.

از سشوار چرخشی تا مدل‌های حرفه‌ای

قیمت بالای یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

احتمالا سشوار برس‌دار چرخشی برند بابلیس را در بازار یا تبلیغات دیده‌اید؛ این سشوار چرخشی نیمه حرفه‌ای مدل 2736SDE با یک متمرکز کننده، وزن 200 گرمی، طول سیم 1.5 متری، ولتاژ 220، چهار سری مختلف، فناوری تولید یون، المنت سرامیکی و موتور DC به قیمت 1 میلیون 320 تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نمونه دیگر از این دست سشوارها که حرفه‌ای محسوب می‌شود از برند رادکس مدل RD-8903  است. از جمله ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از فناوری تولید یون به همراه 2 عدد متمرکزکننده حرارتی نام برد. وزن این سشوار هزار و 200 گرم، توان مصرفی‌اش دو هزار و ۲۰۰، ولتاژ 230، طول سیم آن 2.5 متر و موتورش AC  است. این سشوار را می‌توان با قیمت یک میلیون و 500 هزارتومان خریداری کرد.

سشوار رمینگتون AC9140 نیز یکی دیگر از سشوارهای حرفه‌ای بازار است که حدود 2 میلیون و 300 هزارتومان قیمت دارد. این دستگاه با داشتن 2 متمرکزکننده، موتور AC  و سیم ۳ متری، به همراه سری دیسپانسر عرضه می‌شود؛ توان مصرفی‌اش 2هزار و 400 ، وزنش ۹۲۰ گرمی است و با برق 220-240 ولت کار می‌کند.

مرتبط با : جانسونرمینگتونکنوود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز