راهنمای خرید ارزان ترین اتو های دستی بازار

لست سکند

برای داشتن لباس‌های مرتب، پرده‌های صاف و انواع پارچه‌های بدون چروک، هیچ چیز مثل یک اتو دستی باکیفیت عمل نمی‌کند. اتو علاوه بر صاف‌کردن پارچه‌ها، میکروب‌های آن‌ها را نیز با حرارت بالا از بین می‌برد. امروزه که حدود 140 سال از اختراع اولین اتو می‌گذرد، اتوهای مختلفی با کاربردهای متفاوت تولید شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سال 1882 بود که برای اولین بار اتو برقی توسط شخصی به نام هنری سلی، اختراع شد. در آن زمان این اتو هفت کیلوگرم وزن داشت اما با گذشت زمان این وسیله کاربردی‌تر و کوچک‌تر شد، در نتیجه گرم شدن آن نیز زمان کمتری احتیاج داشت. حال، قدرت اتو با وات اندازه‌گیری می‌شود، یعنی هرچقدر اتو ظرفیت وات بالاتری داشته باشد، گرمای قابل قبول‌تری دارد. با توجه به تنوع زیاد انواع اتو های دستی ، برای جلوگیری از سردرگمی در پروسه خرید، در ادامه این مطلب چند مدل اتو بخار ارزان معرفی خواهد شد؛

اتو بخار دستی میگل مدل GSI 120

قیمت: 490 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

کفه سرامیکی، حرارت را به صورت یکنواخت منتقل می‌کند و مانع سوختن لباس‌ها می‌شود و قابلیت بخار نیز علاوه بر لباس، اتو زدن پرده و دیگر وسایل را بزرگ را ممکن می‌کند؛ زیرا تنها کافی است اتو نزدیک آن‌ها گرفته شود.

اتو بخار میگل مدل GSI 120 ، از همین دسته محصولات است که در کنار کیفیت و کارایی بالا، ظاهر بسیار زیبایی هم دارد. این اتو دستی دارای کفی از جنس سرامیک است که مقاومت بسیار بالایی در برابر انواع خط و خش دارد. توان این اتو نیز 800 تا هزار و 200 وات است. میگل می‌تواند به میزان 10 گرم در دقیقه بخار خارج کند. مخزن آب این اتو 90 میلی‌لیتر گنجایش دارد و با استفاده از امکان بخاردهی عمودی آن، می‌توان انواع پرده را بدون نیاز به باز کردن از دیوار و فقط با کمک بخار آب اتو کرد. همچنین مقدار بخاردهی این دستگاه به صورت دستی نیز قابل تنظیم است.

معرفی خوش قیمت‌ترین لوازم خانگی باکیفیت بازار را از دست ندهید:

اتو بخار گوسونیک مدل GSI-298

قیمت: 540 هزار تومان

اتو بخار گاسونیک مدل GSI-298 یک اتوی بخار زیبا و با کاربری آسان است و به دلیل داشتن ابعاد کوچک، سبک و توان دو هزار و 800 وات، در دسته اتوهای خانگی قرار می‌گیرد. سطح این اتو دستی پوشیده از سرامیک است که حرکت روان بر روی لباس را ممکن می‌کند و همچنین با کمک آن، لباس های لطیف‌تر کمتر در معرض سوختگی قرار می‌گیرند. بر روی دسته این دستگاه، دکمه‌ای جهت اسپری آب تعبیه شده که با فشردن آن، آب به بیرون پاشیده می‌شود و با مرطوب کردن پارچه، چین و چروک‌های سخت را به خوبی از بین می‌برد.

از طریق ولومی که در قسمت میانی اتو قرار گرفته می‌توان میزان بخاردهی آن را تنظیم کرد. این دستگاه به سیستم ضد رسوب نیز مجهز شده و تشکیل رسوب در مخزن آب را کاهش می‌دهد و از طرفی، استفاده از عملکرد بخار را برای مدت طولانی امکان‌پذیر و از مسدود شدن منافذ جلوگیری می‌کند. این محصول از سیستم تمیزسازی خودکار، سلف کلینینگ، نیز بهره می‌برد، به طوری که می‌توان با تخلیه رسوبات از منافذ و محفظه تولید بخار، عمر اتو را افزایش داد. سیستم ضد چکه و بخاردهی عمودی از دیگر ویژگی های بارز اتوی گوسونیک به شمار می‌رود.

اتو بخار یورولوکس مدل EU-SI5057SB

قیمت: 557 هزار تومان

این اتو بخار با قابلیت های قابل توجهی طراحی شده که می تواند لباس‌های با چین و چروک‌های عمیقی را به صورت یکنواخت و کامل صاف از بین ببرد. همچنین از توان دو هزار و 200 وات بهره‌مند می‎برد. این اتو بخار مخزن آب نیز دارد که امکان استفاده به صورت مدت طولانی و مداوم را به کاربران می‌دهد.

ابعاد و بدنه این اتو لباس یورولوکس سبک و کم حجم هستند. با این وجود، جنس مستحکم و با دوامی دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته‌ای که در این اتوبخار تعبیه شده، قابلیت سلف کلینینگ است. همچنین مجهز به قابلیت تغییر دما نیز شده که باتوجه به جنس پارچه می‌توان دما و حرارتش را تنظیم کرد. از دیگر ویژگی‌های این اتو بخار یورولوکس EU-SI5057SB می‌توان به قابلیت اسپری آب و بخاردهی به صورت عمودی اشاره کرد.

اتو دستی سایا مدل Beryllium

قیمت: 731 هزار تومان

اتوبخار سایا مدل بریلیوم یک اتوبخار زیبا و پرقدرت از شرکت سایا است که با برخورداری از توان پرقدرت 2200 وات انتخابی مناسب برای استفاده‌های خانگی به شمار می‌ رود. جنس کفی این اتو سرامیکی مقاوم در برابر خط و خش و با قابلیت حرکت روان و راحت بر روی پارچه است. جنس کفی سرامیکی باعث می‌شود لباس‌های لطیف‌تر کمتر در معرض خطر چسبیدن به اتو و سوختن قرار بگیرند.

این مدل دارای قابلیت اتوکشی خشک و بخار، قابلیت بخاردهی عمودی و افقی توربو و همچنین سیستم بخاردهی مداوم است. علاوه بر این، در مواجهه با چروک‌های عمیق‌تر هم می‌توان از قابلیت بخاردهی لحظه‌ای این دستگاه کمک گرفت. در بخاردهی لحظه‌ای، بخار با فشار زیاد و به صورت ناگهانی از سوراخ‌های کفی دستگاه خارج می‌شود و به قدرت بیشتر در صاف‌کردن پارچه می‌انجامد.

بریلیوم دارای سیستم ضد چکه و ضد رسوب نیز است و همچنین سیستم خود تمیز شونده-سلف کلین-  دارد که با کمک این سیستم طول عمر بالاتر اتوبخار و همچنین کیفیت خروجی بخار مطلوب در طول زمان تضمین شده است.

این اتو بخار دستی دارای مخزن آبی بزرگ بوده و امکان پر و تخلیه‌کردن آن از طریق دریچه‌ قرارگرفته در قسمت روی دسته فراهم شده است. تنظیم دمای کارکرد دستگاه از طریق پیچ ولومی زیر دسته انجام می‌شود. سیم کابل اتو 1.8 متر و جنس سیم از روکش الیاف و دارای قابلیت گردش در 360 درجه است.

اتو بخار فوما مدل 2004

قیمت: 735 هزار تومان

اتو بخار فوما fu-2004 یکی از حرفه‌ای‌ترین و مدرن‌ترین اتوهای دستی تولیدی شرکت فومای ژاپن است که در مدت زمان بسیار کوتاهی پس از عرضه توانست موفقیت و فروشی فراتر از انتظار را در بازار جهانی به دست بیاورد. این مدل دارای کفه سرامیکی با روکش مخصوص و کاملا نچسب است، به طوری که جرم و مواد اضافی به راحتی و تنها با یک دستمال ساده از کف اتو پاک می‌شوند.

سیستم جرم‌گیر خودکار تعبیه شده در مخزن اتو به راحتی قابل جداسازی و شستشو است.

همچنین دیگر روش جرمگیری پر کردن مخزن آب و قرار دادن اتو روی آخرین درجه حرارت است تا پس از داغ شدن با چندین بار فشردن شاسی مخصوص بخار، جرم‌های جمع شده در منافذ کفی اتو به راحتی خارج شوند. سیستم ضد چکه نیز با طراحی قدرتمند به خوبی مانع از چکیدن آب از منافذ زیر اتو بر روی البسه در زمان اتوکشی و لک افتادن روی لباس‌ها می‌شود.

از دیگر قابلیت‌های ممتاز این اتو، توانایی بخار دهی به صورت عمودی است که با استفاده از این امکان، می‌توان پرده‌ها و البسه را در حالت عمودی و آویزان به راحتی اتو کرد. اتو بخار مدل 2004 فوما با برنامه های متغیر و تنظیم درجه حرارت متناسب با نوع پارچه ها توانی معادل 2800 تا 3200 وات را دارا میباشد.

همچنین این اتو دستی دارای سیستم هوشمند قطع خودکار نیز هست و در صورت جاماندن اتو روی لباس یا روشن ماندن به صورت عمودی پس از مدت زمان معین به طور خودکار خاموش می‌شود.

 

مرتبط با : سایافوماگوسونیکمیگلیورولکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز