ارزان ترین جاروبرقی های خارجی بازار

لست سکند

جاروبرقی همان رباتی است که برای تمیزکردن خانه به کمک ما می‌آید. این وسیله ضروری که در سال 1860 میلادی اختراع شده و طی تمامی این سال‌ها، تغییرات بسیاری کرده است؛ اکنون در مدل‌های متنوعی موجود است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود مدل‌های متنوع، سه ویژگی در همه جاروبرقی‌ها مشترک است؛ قدرت مکش، صدای موتور و وزن؛ که اولی هرچه بیشتر باشد بهتر است، دومی و سومی هرچقدر کمتر باشند! حال، باتوجه به این ویژگی‌ها چهار مدل جاروبرقی ارزان خارجی موجود در بازار در ادامه این مطلب معرفی خواهند شد؛

جاروبرقی مکش ثابت سامسونگ SC4570

قیمت: یک میلیون و 800 هزار تومان

راز آسمان پایتخت

این یک محصول دو هزار وات با مخزن 1.3 لیتری است. مزیت اصلی این جارو برقی سامسونگ، وزن کم آن است؛ این جاروبرقی بسیار کوچک و سبک است و به راحتی حمل می‌شود. همچنین چرخ‌های بزرگی دارد.

«4570» سامسونگ به فیلترهای هپا نیز مجهز شده است، این فیلترها هرگونه ذره گرد و غبار را از هوای جارو می‌گیرند و باعث می‌شوند هوایی کاملا تصفیه‌شده از آن خارج شود.

دیگر نوآوری به کار رفته در این جاروبرقی، طراحی مخزن آن به صورت دو قسمتی است. به صورتی که هنگام کار با جارو، ذرات ابتدا وارد محفظه داخلی شده و جریان سایکلونی یا همان چرخشی‌اش باعث می‌شود که ذرات گرد و غبار و سایر ذرات ریز در قسمت داخلی ته‌نشین و ذرات بزرگ‌تر و سنگین‌تر به قسمت بزرگ هدایت شوند. نتیجه این عمل افزایش چشم‌گیر قدرت پاک‌کنندگی جاروبرقی است.

سهولت خالی کردن مخزن 4570 نیز مشکل تکان دادن کیسه‌های پر از گرد و غبار را حل کرده است.

راهنمای خرید ارزان ترین لوازم خانگی را از دست ندهید:

جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813

قیمت: یک میلیون و 988 هزار تومان

جاروبرقی پاناسونیک مدل «VC-813» با ظاهر زیبا و ترکیب رنگ‌های مشکی و خاکستری، به بازار عرضه می‌شود. قدرت موتور این دستگاه دو هزار وات و قابل تنظیم است. این محصول در رده‌ جاروهای کیسه‌دار قرار می‌گیرد؛ زمانی که کیسه ‌پر شد و «نشانگر» هم این امر را مشخص کرد، باید کیسه‌ی مخزن زباله بیرون آورده شده و تخلیه شود.

لوله‌ خرطومی و لوله‌ فلزی این مدل، استفاده از آن را راحت می‌کند. سیم برق با طول زیاد، باعث شده شعاع فعالیت این جارو تا هشت متر افزایش یابد. سیم‌جمع‌کن از روی بدنه نیز توسط دکمه‌ی پدالی فعال می‌شود و کابل برق را به داخل دستگاه جمع می‌کند.

دیگر ویژگی این دستگاه استفاده از فیلتر بهداشتی هپا است که مانع از پخش گردوخاک در محیط می‌شود. دستگیره‌ دستگاه نیز طراحی خاصی دارد تا استفاده‌ی طولانی از آن مشکل‌ساز نباشد. چرخ‌های بزرگ آن حرکتش را روی همه‌ سطوح ممکن و راحت می‌کنند. طراحی مستطیلی این جارو باعث می‌شود تا زمان خاموشی، به‌راحتی به صورت ایستاده قرار بگیرد و جای زیادی را اشغال نکند.

جاروبرقی بوش مدل BGB452530

قیمت: 2 میلیون و 100 هزار تومان

این بوش آلمانی، وزنی به اندازه 4.9 کیلوگرم و قدرتی به اندازه دو هزار و 500 وات دارد. که این قدرت مکش قابل تنظیم است. موتور جارو مجهز به پره‌های ایرودینامیک و فیلتر چند لایه هپا شده است که موجب جاروکشی بدون گرد و غبار می‌شود. بدنه و دسته دستگاه نیز زیبا و ارگونومیک هستند. این محصول تا شعاع 10 متر می‌تواند کاربران را همراهی کند.

کیسه جارو بصورت یکبار مصرف و مخصوص جمع آوری گرد و خاک طراحی شده است و به دلیل ظرفیت شش لیتری که دارد می توان ماه ها از آن استفاده کرد، اما این جارو از نشانگر تعویض کیسه نیز بهره برده است.

بهتر است برای تعویض کیسه این جارو از کیسه های اصلی بوش محصول کشور آلمان استفاده کرد تا دستگاه عملکرد بهتر و عمر طولانی‌تری داشته باشد. میزان صدای دستگاه نیز نسبت به دیگر دستگاه‌ها بسیار ناچیز و حدود ۷۵ دسیبل است.

جاروبرقی فلر مدل VC 209

قیمت: سه میلیون و 745 هزار تومان

توان جاروبرقی «VC 209» ساخت شرکت فلر، دو هزار و 400 وات است و ظاهر زیبایی دارد. این محصول در زیرگروه جاروهای برقی کیسه‌دار طبقه‌بندی می‌شود و دارای یک کیسه پارچه‌ای است که هرچند وقت یک‌بار می‌توان آن را شست؛ همچنین 10 عدد پاکت جاروبرقی یک‌بار مصرف نیز به همراه این محصول عرضه می‌شود و در برخی موارد می‌توان از این پاکت‌ها استفاده کرد.

صدای این دستگاه تاحدودی زیاد و در حدود 74 دسیبل است. جاروبرقی پیش رو دارای لوله‌ تلسکوپی از جنس آلومینیوم است که می‌توان اندازه آن را با توجه به قد کاربر تنظیم کرد. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به قرارگیری فیلتر هپا در قسمت خروج هوای دستگاه اشاره کرد. این فیلتر با جذب بخش زیادی از گردوغبار معلق، از خروج این ذرات از مخزن جارو خودداری می‌کند.

مرتبط با : بوشپاناسونیکسامسونگفلر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز