ارزان ترین لباسشویی های اتوماتیک بازار با قیمت کمتر از ۸ میلیون تومان

لست سکند

ماشین های لباسشویی با قیمت زیر ۸ میلیون تومان ارزان ترین گزینه‌های موجود در بازار هستند. امروزه این دستگاه‌ها پای ثابت لوازم خانگی هستند و به طور کلی می‌توان گفت قیمت ارزان ترین لباسشویی های اتوماتیک به طور متوسط از حدود ۸ میلیون تومان آغاز شده و گرانترین هایش به ۹۰ میلیون تومان نیز می‌رسد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

قیمت ماشین های لباسشویی بر اساس مواردی مثل برند تولیدکننده، ظرفیت، جنس بدنه و دیگر قابلیت‌های تعبیه‌شده در دستگاه تعیین می‌شود. با بودجه‌ای در حدود ۸ میلیون تومان، امکان خرید ماشین های لباسشویی کوچک با ظرفیت محفظه ۶ تا ۸ کیلویی را خواهید داشت. این مقدار برای خانواده‌های متوسط و کم‌جمعیت کاملا کافی است.

خبرهای پربازدید امروز را بخوانید:

کاماپرس در ادامه ارزان ترین لباسشویی های اتوماتیک بازار را معرفی می‌کند که با قیمت پایین ۸ میلیون تومان، ارزش خرید خوبی دارند:

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی بست

مدل BWD-7112 با قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

این مدل از محصولات شرکت بُست، از تازه‌ترین محصولات گروه صنعتی انتخاب، با رنگ تیتانیومی و ظرفیت ۷ کیلوگرم به بازار عرضه شده است. برنامه‌های‌ شستشوی لباس شامل ۱۵ گزینه مختلف است. برنامه شستشوی ۱۹ دقیقه‌ای می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن البسه شما را بخوبی شستشو دهد.

سرعتش چرخش موتور تسمه‌ای در این لباسشویی به حداکثر ۱۰۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. با وجود بدنه بادیگارد برای کاهش لرزش و صدا، قدرتمندی موتور باعث آزار شما بویژه در آپارتمان نمی‌شود. امکان تنظیم دور خشک‌کن و همچنین دمای آب از برتری‌های این لباسشویی است که احتمال صدمه‌دیدن لباس‌ها را کاهش می‌دهد.

مصرف بالای انرژی یکی از نگرانی‌های دارندگان ماشین لباسشویی است که در این دستگاه با رتبه A+++ برطرف می‌شود. یکی دیگر از قابلیت‌های مهم این مدل ویژگی آبکشی و تطهیر شرعی است که به خصوص در کشور ما بسیار کارآمد محسوب می‌شود.

در این محصول از شرکت بست، شاهد استفاده از فناوری نانو سیلور برای باکتری‌زدایی هستیم. این فناوری موجب می‌شود که در پایان شستشو کثیفی و بوی نامطلوبی بر لباس‌ها باقی نماند. آخرین نکته نیز فناوری شستشوی البسه با بخار است. بخار آب تولیدشده توسط ماشین، لباس‌های را تمیز و بدون چروک به شما تحویل می‌دهد.

لباسشویی آبسال

مدل REN7012 با قیمت ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان

این لباسشویی به دلیل ارائه قابلیت‌های متنوع در کنار قیمت پایین توانسته رضایت خریداران را جلب کند. ظرفیت مخزن شستشو ۷ کیلوگرم است و امکان افزودن لباس به آن در حین شستشو وجود ندارد.

برنامه شستشوی ۱۹ دقیقه‌ای و برنامه ویژه شستشوی اقتصادی با مصرف کم آب بخشی از برنامه‌های شستشوی البسه هستند. امکان به تعویق انداختن شروع برنامه‌های شستشو تا ۱۲ ساعت برای کاربران مهیا شده است. در هنگام انتخاب برنامه‌ها، گزینه‌ها و اتمام شستشو نیز اعلان صوتی دریافت خواهید کرد.

برای شستشوی الیاف و پارچه‌های حساسی مانند ابریشم و حریر، قابلیت‌های شستشوی دستی و حباب‌ساز کارساز خواهند بود. به گفته سازندگان طراحی ماشین در ایتالیا انجام شده و قطعات برقی و موتور تسمه‌ای آن در اروپا تولید شده‌اند. موتور دستگاه می‌تواند دیگ شستشو را با سرعت ۱۲۰۰ دور در دقیقه به چرخش درآورد.

در جلوی دستگاه مخزن بازشو به سمت چپ و صفحه نمایش LED قرار دارد. سیستم تشخیص خودکار خطا، خطاهای تعریف‌شده را برای بررسی نقص فنی در نمایشگر LED اعلام می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به قابلیت ضدچروک، تنظیم خودکار حجم آب مصرفی و مکانیزم محافظت موتور در برابر بار اضافی اشاره کرد که موجب رضایت خریداران شده‌‌اند.

لباسشویی ایکس ویژن

مدل TE62-Aw/As با قیمت ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

سری T‌E تولیدات قدرتمند از مجموعه T شرکت ایکس ویژن هستند. مدل TE62 در دو رنگ سفید و نقره‌ای و طراحی ساده ولی کاربردی به بازار عرضه شده است. این ماشین مجهز به فناوری لرزشگیر بوده و جنس بدنه از استیل ضدزنگ است. در کنار ظاهر زیبای دستگاه، مصرف انرژی آن نیز در کلاس کم‌مصرف قرار می‌گیرد. در جلوی دستگاه یک نمایشگر LED در کنار دکمه‌های فیزیکی قرار گرفته است.

با وجود ۱۶ برنامه‌ی مختلف برای شستشوی لباس، این دستگاه تقریبا با هر بازه زمانی و جنس لباسی هماهنگ است. به این ترتیب کمترین آسیب به بافت پارچه‌ لباس‌ها در حین شستشو اتفاق می‌افتد. در صورت قطع و وصل برق نیز برنامه شستشوی انتخابی بصورت خودکار ادامه پیدا می‌کند. برنامه شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای دستگاه برای شستشوی لباس‌هایی با حجم کم در مدت زمان کوتاه مناسب است

سرعت گردش در دور خشک‌کن دستگاه به ۱۲۰۰ دور در دقیقه می‌رسد. قابلیت افزودن لباس در حین شستشو و قفل کودک از دیگر مزیت‌های این لباسشویی هستند.

لوازم خانگی راسته

ماشین لباسشویی ال جی 7 کیلویی مدل 2J3 با قیمت 9 میلیون تومان

قطعا همه ما نام برند ال جی را شنیده ایم، برندی که کیفیت محصولات آن برای همه اثبات شده است. یکی از بهترین لباسشویی های حال حاضر بازار که کیفیت و دوام خیلی بالایی داشته و قدرت شستشو آن نیز عالی است مدل 2J3 از برند ال جی است. قیمت ماشین لباسشویی ال جی مدل 2J3 با توجه اطلاعات موجود در فروشگاه راسته نسبت به هر ماشین لباسشویی ۷ کیلویی دیگری در بازار ارزان تر بوده و با وجود خارجی بودن اما بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است.

ارزان ترین ماشین لباسشویی- کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : آبسالایکس ویژنبستراسته
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز