پژو 206 تیپ 5 و پژو پارس در کورس گرانی (قیمت خودروهای داخلی 15 مهرماه)

لست سکند

طبق گزارش های میدانی، روند قیمت ها در بازار خودرو امروز پنجشنبه 15 مهرماه همچنان صعودی است و اغلب خودروهای پرتقاضای داخلی با افزایش 2 تا 3 میلیونی معامله می شود. پژو 206 تیپ 5 و پژو پارس از خودروهای شاخصی هستند که نسبت به روز قبل گران تر شده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، شاید اظهارات اخیر فاطمی امین وزیر صنعت  درباره تصویب قریب الوقوع طرحی جدید برای مدیریت بازار خودرو با هدف آرام کردن این بازار صورت گرفته باشد اما نتیجه ای که تاکنون از این اظهارات به دست آمده متلاطم شدن بازار است.

وزیر صنعت کمی قبل تر هم با مخالفت صریح خود با واردات خودرو تا پایان امسال روند نزولی قیمت ها در بازار خودرو را متوقف کرده یا دست کم بر این روند تاثیر گذاشته بود.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قیمت امروز محصولات پرتقاضای ایران خودرو

به هر شکل امروز پنجشنبه بازار خودرو شاهد افزایش 2 تا 3 میلیونی برخی از انواع پرفروش و پرتقاضای خودروهای داخلی است و برای مثال پژو 206 تیپ 5 با افزایش 2 میلیون تومانی به 292 میلیون تومان رسیده است. پژو پارس سال هم افزایش 2 میلیونی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده و با قیمت 280 میلیون تومان قابل خریداری است.

روند افزایش قیمت پژو پارس سال قابل توجه است چرا که این خودرو به صورت روزانه در هفته اخیر گران شده و از ابتدای هفته تا امروز 10 میلیون تومان گران تر شده است. پژو پارس تی یو فایو نیز امروز افزایش 3 میلیون تومانی دارد و به قیمت 306 میلیون تومان به فروش می رسد.

خودروی شاخص دیگری که امروز قیمت آن افزایش داشته پژو 405GLX است که با افزایش 2 میلیونی به 230 میلیون تومان رسیده و این درحالیست که پژو 405 SLX ثبات قیمت داشته و 263 میلیون تومان به فروش می رسد.

در بین محصولات ایران خودرو سمند EF7 و پژو 207 دنده ای هر کدام 2 میلیون تومان کاهش قیمت داشته و اولی به قیمت 270 میلیون و دومی به قیمت  324 میلیون تومان فروخته می شود.

پراید هاچ بک باز هم گران شد

در بین خودروهای گروه سایپا نیز پراید با افزایش قیمت مواجه شده است. تجارت نیوز نوشته است که پراید هاچ بک بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات پرتقاضای سایپا داشته و طبق آخرین گزارش‌ها قیمت پراید 111 به 154 میلیون تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته دو میلیون تومان افزایش یافته است.

ساینا نیز با افزایش 1 میلیون و 500 هزار تومانی به قیمت 158 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است. تیبا صندوقدار و تیبا 2 ثبات قیمت خود را حفظ کرده اند و اولی به قیمت 148 میلیون تومان و دومی به قیمت 159 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز