وام 50 میلیون تومانی با سود 12 درصد بدون سپرده‌گذاری را چگونه بگیریم؟

وام خرید کالا
لست سکند

تسهیلات بانکی ویژه خرید کالا انواع مختلفی دارند و می توان تا سقف 50 میلیون تومان از این تسهیلات با سود 4 تا 12 درصد به شرط سپرده گذاری و رسیدن به معدل حساب لازم و یا حتی به صورت فوری و بدون معدل حساب از این وام ها استفاده کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شناخته شدن ترین نوع تسهیلات ارزان قیمت خرید کالا توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت می شود که این وام را می توان تا سقف 50 میلیون تومان با اقساط ۶ ماهه ،۹ ماهه ،۱۲ماهه و۱۸ ماهه و با کارمزد 4 درصد در قالب کالا کارت دریافت کرد. این تسهیلات در گزارش دیگری با عنوان وام قرض الحسنه 50 میلیونی با اقساط 18 ماهه برای خرید لوازم خانگی را چگونه بگیریم؟ در کاماپرس معرفی شده است.

در این گزارش وام دیگری را که از سوی بانک آینده به متقاضیان خرید کالا تعلق می گیرد معرفی می کنیم. وام خرید کالای بانک آینده در قالب طرحی به نام طراوت پرداخت می شود و برخلاف بسیاری از تسهیلات دیگر نیاز به سپرده گذاری و رسیدن معدل حساب به حد نصاب لازم ندارد.

خبرهای مهم و پربازدید را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط و نرخ سود وام 50 میلیونی خرید کالا 

سایت بانک اول در معرفی جزئیات این وام نوشته است؛ تمام متقاضیان حقیقی و حقوقی بانک آینده به علاوه سایر هم‌وطنانی که در حال حاضر مشتری بانک آینده نیستند و حتی متقاضیان دریافت اعتبار خرد، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» (abplus.ir) یا مراجعه به سامانه «ساتا، ویژه عموم» (sata.ba۲۴.ir)، بر اساس وثایق سپرده‌ای یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتباری بین ۲۰۰ (دویست) میلیون‌ریال تا ۵۰۰ (پانصد) میلیون‌ریال، بهره‌مند شده و با مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده، نسبت به خرید کالا و خدمات موردنظر خود، اقدام کنند.

اقساط این وام بر اساس انتخاب مشتری و در سه بازه 12 ماهه ، 24 ماهه  و یا ۳۶ ماهه  قابل پرداخت است. نرخ سود در نظر گرفته شده برای وام طراوت بانک آینده در صورت باز پرداخت یکساله  ۱۲ درصد ، باز پرداخت دو ساله  ۱۵ درصد و در صورت بازپرداخت ۳ ساله ۱۸ درصد است.

متقاضیان این تسهیلات می توانند با مراجعه به شعب بانک آینده در سراسر کشور، یا تماس با مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، نسبت به کسب اطلاعات بیش‌تر برای بهره‌مندی از مزیت طرح «طراوت» اقدام کنند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز