وام قرض الحسنه 50 میلیونی با اقساط 18 ماهه برای خرید لوازم خانگی را چگونه بگیریم؟

برای خرید لوازم خانگی اگر خود را درگیر اقساطی که خود فروشندگان این کالاها کنید – به شرط قسطی فروشی – باید سودهای بالای 30 درصد بدهید اما با یک روش می توانید از وام قرض الحسنه تا سقف 50 میلیون و اقساط 18 ماهه برای خرید لوازم خانگی استفاده کنید و فقط کارمزد 4 درصدی بدهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم اقتصادی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این روزها خرید چند قلم لوازم خانگی همچون یخچال فریز ، اجاق گاز ، جارو برقی و بخاری گازی که حتی ساخت داخل باشند نیازمند حدود 50 میلیون تومان است و این درحالیست که حقوق بسیاری اقشار امکان پس انداز کردن این مقدار نقدینگی را میسر نمی کند.

برای حل این مشکل می توان به برخی فروشندگان لوازم خانگی که کالای خود را با دریافت چک یا سفته به صورت اقساطی می فروشند مراجعه کرد اما بررسی ها نشان می دهد سودی که این افراد برای فروش قسطی کالا دریافت می کنند از 30 درصد بیشتر و گاه حتی بیشتر از 40 درصد است.

اخبار مهم را بخوانید:

آریاک سفر

راهکار جایگزین برای خرید قسطی کالا بدون پرداخت سود بالا

راهکار دیگر، استفاده از وام قرض الحسنه است که این تسهیلات تا سقف 50 میلیون تومان و در قالب کالا کارت توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران به متقاضیان پرداخت می  شود. این وام نیاز به سپرده گذاری طولانی مدت یا حتی کوتاه مدت ندارد و سود یا کارمزد آن 4 درصد است که نسبت به سودی که فروشندگان لوازم خانگی از متقاضیان خرید اقساطی مطالبه می کنند بسیار نازل تر است.

سایت بانک اول مزیت های کلیدی وام قرض الحسنه در قالب کالا کارت بانک قرض الحسنه مهرایران را به این صورت فهرست کرده است:

پرداخت اقساطی وجه کالا بدون افزایش مبلغ

پرداخت فقط ۴ درصد کارمزد

تنوع بسیار بالای پذیرندگان (فروشندگان لوازم خانگی)

امکان دریافت مجدد وام پس از پرداخت اقساط

شایان ذکر است این تسهیلات را می توان در بازپرداخت های متنوع دریافت کرد و به عبارت دیگر تعداد اقساط طرح کالا کارت ۶ ماهه ،۹ ماهه ،۱۲ماهه و۱۸ ماهه است.

مراحل دریافت این تسهیلات با مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک مهرایران در سراسر کشور و درخواست کالاکارت آغاز می شود و با  تشکیل پرونده تسهیلاتی ادامه یافته و نهایتا به دریافت کالاکارت می انجامد.

در ادامه با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد کالاکارت بانک قرض الحسنه خرید کالاهای مورد نیاز انجام می شود. هنگام دریافت کالا کارت از هر شعبه بانک لیست فروشگاه های طرف قرار داد را می توان از همان شعبه دریافت کرد. بازپرداخت اقساط این وام قرض الحسنه نیز یک ماه بعد از صدور کالا کارت آغاز می شود.

انتهای پیام

مرتبط با : بانک قرض الحسنه مهر ایران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

16 دیدگاه برای “وام قرض الحسنه 50 میلیونی با اقساط 18 ماهه برای خرید لوازم خانگی را چگونه بگیریم؟

  1. سیاوش گفته:

    سلام فکر کنم ماهی سه میلیون اقساطش هست، برای قشر کم درامد و ضعیف بنظرم خیلی زیاد باشه

    • مهدوی گفته:

      سلام شما از کجا میدونید ؟ واقعا اگه ماهی ۳ تومن باشه ک پول رو چند ماه طرف جمع میکنه همون پولو تیکه تیکه میخره چرا دردسر وام بکشه باز … ضامن ببریم…..چقدر بی فکرن

  2. منوچهرشیراوند گفته:

    اگه اینجور تسحیلاتها در کشور نهادینه بشه کمک زیادی به خانواده ها برای برخورداری از حد اقل امکانات زندگی میشه و ازدواج ها شاید بیشتر بشه به شرطی کی اجناس خوب وبا قیمت خوب ووام خرید هم سهل اوصول باشد قطعا طرح موفقی خواهد بود

  3. محمد گفته:

    من سه شعبه اصلی بانک روتوشهرنیشابوررفتم گفتم کالاکارت میخام گفتن چی هست زدن زیرخنده همین سایتونشونشون دادم گفتن بروازهمینابگیر. اصلاهمچین چیزی وجودنداره. چراالکی میگین. گفتن حساب بازکن چهارماه گذشت بعدباتوجه به گردش حساب تشریف بیارین

    • ریحانه گفته:

      اصلا همچین چیزی نیست برای کارمندان الان دیگه ضامنم نمیخواد تا سقف ۱۰۰ میلیون وام من این وامو پدرم گرفت از بانک مهر بدون ضامن ،منتهی مشکل اینه تعداد فروشگاهای طرف قرارداد کمه وگرنه شما داخل کالا کارتتون مبلغ پنجاه میلیون وام هست و اون فروشگاه طرف قرارداد پولشو نقد از بانک میگیره پس جای خنده و این حرفا نیست برا فروشنده

  4. مهدوی گفته:

    سلام . میشه کمک کنید بدون شرایطش چجوریه ؟ اتفاقا من برای خرید چند نوع کالای مانده جهیزیه درگیر شدم و پول نقد ندارم باید قسطی بخرم میشه با چک ضامن شد ؟ چک ضمانت بدیم ؟ تو این شرایط بد هیچ کس ضامن نمیشه مگه اینکه من از همسرم چک بگیرم !!!!!

  5. شاهین گفته:

    بعنوان کسیکه لوازم برقیه خونگی میفروشه میگم به محض اینکه واردات لوازمو دولت ممنوع کرد تمام کارخانه های بنام در یک هفته احتکارو شروع کردن بعدم به بهونه نبود مواد اولیه اجناسی که رو دستشون مونده بود بدلیل سیستم قدیمی یا خوردگیه بدنه وارد بازار کردن و با اینکه دلار تغییری نکرده بود جنساشونو ۳ برابر قبلش کردن چون خیالشون راحت بود رقیب خارجی ندارن پس بهتر نیست بجای وام به مردم بیچاره وارداتو آزاد کنید تا مجبور به خرید اجناس بنجول نباشن ؟؟

  6. سعید گفته:

    احتمالا به فروشگاههای خاص از طرف بانک معرفی میشویم .که این خود محدودیت ایجاد میکند .دوم اگر چک بدون ضامن بخواهند مشکلی نیست اما اگر سفته بخواهند که هزینه زیادی میشود .و نمیدانم چه مبلغ برای افتتاح حساب و دریافت دسته چک باید در بانک مهر ایران گذاشت.و شرایط دریافت دسته چک چیست؟؟

  7. ایرانی گفته:

    اگر کیفیت محصولات این وضعیت را تغیر ندهند قسط ها تمام نشده دوباره باید اقدام به جایگزینی محصول کرد.

  8. ایمان گفته:

    سلام تا بروی بانک دوتا ضامن رسمی میخواد ازت مثلا منی که خودم شاغل هستم و یارانه سنفری دریافت میکنم همان حساب یارانه من را قفل کنند بجای ضامن اما….امکان ندارد بانک های ما دلشان برای مردم بدبخت بسوزه متاسفم متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز