پراید و پژو 206 تیپ 2 به مدار گرانی بازگشتند + قیمت جدید خودروهای داخلی

بر اساس گزارش های میدانی و اظهارات فعالان بازار خودرو، روند نزولی قیمت ها در این بازار متوقف شده و اغلب خودروها با افزایش قیمت نسبت به هفته گذشته معامله می شوند. پراید هاچ بک و پژو 206 تیپ 2 از جمله خودروهای شاخصی هستند که مجددا وارد فاز گرانی شده اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحولات قیمت در بازار خودرو طی روزهای ابتدای هفته جاری بار دیگر نشان داد سرنوشت قیمت ها در بازار خودرو بازیچه نرخ دلار است و با افزایش نرخ دلار بازار خودرو هم به فاز گرانی باز خواهد گشت؛ اتفاقی که اکنون عملا افتاده است و شاهد آن هستیم.

عامل دیگری که فعالان بازار خودرو به عنوان دلیل صعودی شدن قیمت ها در بازار از آن یاد می کنند اظهارات مکرر وزیر صنعت در مخالفت با واردات خودرو خارجی است که انتظار برای تغییر و تحولی جدی در حوزه واردات خودرو را کمرنگ کرده و این درحالیست که به نظر می رسید مجلس با تصویب طرح واردات مشروط به شدت پیگیر آزادسازی واردات خودرو است.

گرانی آرام و تدریجی انواع پراید 

قیمت ها در بازار خودرو در هفته جاری میل به افزایش دارند و برخی خودروهای شاخص و ارزان قیمت استارت گرانی را با تغییر یک میلیونی قیمت زده اند. برای مثال طبق گزارش خبر آنلاین و بررسی های میدانی بازار، انواع پراید یک میلیون تومان گران تر از هفته قبل به فروش می رسد به این معنی که  پراید هاچ بک (سایپا ۱۱۱) از ابتدای هفته تاکنون یک میلیون تومان گران شده و این خودرو در حال حاضر ۱۵۳ میلیون تومان به فروش می رسد.

آریاک سفر

خبر آنلاین گزارش کرده است که پراید ۱۳۲ نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و این خودرو در حال حاضر ۱۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید وانت (سایپا ۱۵۱) مدل ۱۳۹۹ نیز از ۱۴۵ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز به ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۵۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

اخبار پربازدید امروز :

بالا رفتن پژو 206 تیپ 2 از سربالایی گرانی

بر اساس این گزارش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ صفر کیلومتر مدل ۱۳۹۹ در هفته جاری افزایش قیمت یک میلیون تومانی داشته و در حال حاضر ۲۳۴ میلیون تومان قابل خریداری است و پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز از ۲۹۳ میلیون تومان در آخرین روز هفته گذشته امروز با افزایش قیمت ۲ میلیون تومانی امروز  ۲۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

در ادامه جدول قیمت های جدید خودرو را به روایت خبرآنلاین مرور می کنیم:

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “پراید و پژو 206 تیپ 2 به مدار گرانی بازگشتند + قیمت جدید خودروهای داخلی

  1. محمد گفته:

    مگه عقلشون مهم بیان واردات خودرو و آزاد کنن دیگه کسی آشغالای این دو تا کارخونه رو نمیخره

  2. عدالت حضرت علی کجاست؟؟ گفته:

    هیچ کشوری آشغال تر از کشور ما نیست همه دزد تشریف دارند.هرکی هرقیمتی دوست داره میگذاره بالا میبرند. این لگن ها مال خودتون. بگذارید سر قبرتون

  3. hhhhhj گفته:

    خدایا ترا قسم به مقدسات خودت این خودروها با حقوق مردم حتی ۵۰ میلیون هم گرونه
    خدایا هیچ کس به مردم توجه نمیکنه
    خودت عاملان گرانی را نابود بفرما

    اما مردم بخودتون رحم کنید نخربد
    کالای گران دو ماه نخرید تا دلالها رمین گیر شوند
    خدایا خودت به داد مردم برس
    با مختل کردن برجام و توافق دلال و سوداگران به هدف میرسند ۸۵ درصد مردم بیجاره میشه
    نخرید نخرید فقط راه حل بیداری مردم

    • یاسر گفته:

      اخه مردحسابی فقط باید بسوزیم،واقعا ازسال ۹۷مشخص شد،که مسولین هیچ عرضه وغیرتی ندارن،ایقددزد زیاده که فقط برااونا پول مملکت کافی نیست،حالااینا حاظرن جیبا مردمم هرچی دارن خالی بشه ما دلمون خوشه بیان کمکمون کنن

  4. ناص گفته:

    خداشاهده دیگه ازسال ۹۷مشخص شد که امریکا معلومه غلط ک هیچ میتواند بکند بلکه ملت بدبختی مث ایرانو که به جماعتی دلخوش کردن که وضعیت اقتصادی کشورشونوسامان دهن به زانو اوردن،واقعا چراهیچکس هیچکاری نمیکنه واقعا این قیمتهاخنده اورنیست،اخه باکدوم درامد،ای خدا کجای صدات درنمیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز