کاهش 50 هزار تومانی سکه امامی در یکشنبه پر ریسک

لست سکند

بر اساس گزارش رسانه ها و شبکه های اجتماعی نرخ دلار در بازار آزاد امروز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه اندکی کاهش یافت و سکه امامی نیز 50 هزار تومان ارزان تر فروخته شد با این حال ریسک بازار در اوج است و معاملات چندانی در بازار ارز و سکه انجام نمی شود.

به گزارش کاماپرس، خوش بینی به نتیجه مذاکرات وین همچنان در بازار ارز حکمفرمایی می کند اما این خوش بینی به اندازه ای نیست که برخلاف هفته قبل شاهد شکل گیری موج جدیدی از سقوط نرخ ها باشیم. آنچه امروز در بازار کاملا به چشم می خورد پرهیز معامله گران از خرید و فروش ارز است چرا که ریسک معامله بسیار بالا است و خصوصا خریداران برای اقدام به خرید بسیار محتاطانه عمل می کنند.

معامله گران ارز در اطراف میدان فردوسی قیمت فروش دلار را امروز 21 هزار و 400 تومان اعلام کرده و اگر فروشنده دلار باشید این ارز را از شما 21 هزار تومان خریداری می کنند. برخی معامله گران نیز دلار را تا 21 هزار و 200 تومان خریداری می کنند.

کاهش 50 هزار تومانی قیمت سکه امامی

سکه امامی امروز در بازار با کاهش 50000 هزار تومانی مواجه شده و 9 میلیون و 490 هزار تومان به فروش می رسد. پائین آمدن نرخ سکه از نیمه کانال 9/5 میلیونی می تواند به شروع فاز جدیدی از سقوط سکه و پایین رفتن آن از مرز 9 میلیون بینجامد اما این اتفاق مشروط به کاهش قیمت دلار و ریزش آن به کانال 20 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

ضمنا امروز نرخ نیم‌سکه بهار آزادی پنج میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و ۳۵۰ تومان و سکه یک گرمی هم ۲ میلیون تومان بود.

از بازار طلا نیز خبر می رسد که قیمت طلای 18 عیار پایین آمده و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۹۳۲,۷۰۰ تومان رسیده که نسبت به روز قبل  حدود 33 هزار تومان یعنی ۰.۳۵ درصد کاهش داشته است.

اخبار مهم و پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز