کاهش قیمت بیت کوین و کاردانو در مقابل رشد ۲۲ درصدی سولانا !

لست سکند

بعد از فروش سنگین دیروز، بازار رمزارزها امروز از رونق افتاد چراکه اکثر توکن‌های دیجیتال با کاهش جزئی همراه بودند؛ این در حالیست که سولانا تا 22 درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در مقایسه با روز گذشته تا یک درصد تا 2.09 تریلیون دلار افزایش یافت. با این حال، حجم کل بازار رمزنگاری بیش از 25 درصد کاهش یافت و به 179.57 میلیارد دلار رسید.
بیت کوین، ارزشمندترین ارز رمزنگاری شده جهان، روز سه شنبه ساعاتی پس از آغاز به کار رسمی در السالوادور، از بالاترین سطح چهار ماه گذشته یعنی حدود 52 هزار دلار به زیر 45 هزار دلار رسید.

راز آسمان پایتخت

اکثر ارزهای رمزپایه دیروز کاهش یافتند؛ به نظر می‌رسد این سقوط به دلیل فروش گسترده در بازار و اظهار نظر صندوق بین المللی پول اتفاق افتاده است که باعث وحشت بین دارندگان رمزارزها شد: «به طرز شگفت آوری، افت بلافاصله بعد از این آغاز شد که السالوادور BTC را به عنوان یک ارز قانونی به کار انداخت. با این حال، از آن زمان ما شاهد افزایش حجم هستیم، زیرا در سطوح پایین‌تر به نظر می‌رسد که این دارایی‌ها جذاب به نظر می‌رسند. این نشانه خوبی است و باعث شکل‌گیری دوباره اعتماد در این اکوسیستم می‌شود».

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به کمپانی کوین بیس اعلام کرده که اگر قصد دارد برنامه‌ای اجرا کند که به کاربران اجازه دهد با وام دارایی‌های دیجیتالی به سود خود دست پیدا کنند، از صرافی ارزهای دیجیتال شکایت خواهد کرد!

گفتنی است به دنبال تصویب بیت کوین به عنوان ارز قانونی توسط السالوادور، بانک‌های مرکزی هندوراس و گواتمالا به دنبال ارزهای دیجیتالی هستند.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز