کارتخوان بانکی، چاپگر سیار و نرم‌افزار حسابداری در یک دستگاه

انجام امور حسابداری، چاپ فاکتور به صورت سیار و تسویه حساب با کارتخوان در فروشگاه مشتری به ویژه برای مراکز پخش و افرادی که به صورت سیار فعالیت می‌کنند، مزیت بسیار بزرگی است.

به گزارش کاماپرس حالا کافیست برنامه حسابداری اندروید طراحی شده توسط تیم کسبه را روی «کارتخوان اندرویدی کسبه» نصب کنید تا امکان مدیریت امور حسابداری و جمع‌آوری حساب را به‌راحتی فقط از طریق یک دستگاه در اختیار داشته باشید.

«دستگاه کارتخوان اندرویدی کسبه» مجهز به بلوتوث، وای‌فای و دوربین عکاسی است و نه‌تنها امکان دسترسی به اینترنت را به پشتیبانی از سیم کارت فراهم می‌کند، که صدور سریع و آسان فاکتور، چاپ فاکتور و انجام تسویه حساب از طریق کارت بانک را نیز میسر می‌سازد.

چاپگر ۶ سانتی‌متری کارتخوان کسبه نیز برای چاپ کردن رسید تراکنش‌های بانکی و فاکتور مورد استفاده قرار می‌گیرد.«پوز اندرویدی کسبه» در کنار چاپ فاکتور روی کاغذ دستگاه‌های سنتی پوز حتی با لوگو، سربرگ و ته برگ دلخواه، به سادگی به حساب بانکی دلخواه و تراکنش‌های بانکی متصل شده، امکانات جامعی برای مدیریت امور مالی و حسابداری در اختیارتان قرار می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

صدور فاکتورهای خرید/ فروش/ مرجوعی با ذکر کالاها و خدمات ارائه شده، انجام تسویه حساب با ذکر مبلغ تخفیف و ثبت نوع دریافت/ پرداخت (نقد، کارت، چک و حواله)، انبارداری و مدیریت موجودی اجناس از جمله قابلیت‌های مفید پیاده‌سازی شده بر روی این دستگاه است.با استفاده از همین دستگاه پوز می توانید هزینه‌های خود را نیز مدیریت کنید و در نهایت گزارش و نمودار سود و زیان فعالیت‌های اقتصادی خود را برروی مانیتور ۵.۵ اینچی دستگاه مشاهده کنید.چاپ و یادآوری مانده حساب اشخاص در انتهای هر فاکتور نیز از قابلیت‌های کاربردی «پوز اندرویدی کسبه» است. برای بررسی دقیق‌تر کارتخوان اندرویدی کسبه، می‌توانید فیلم معرفی این کارتخوان را در وب سایت حسابداری جیبی کسبه مشاهده کنید.

برای ثبت سفارش و خرید دستگاه با قیمت بسیار مناسب به وب سایت حسابداری کسبه به آدرس: https://kasabeh.org/ مراجعه کرده و مستقیما با این مجموعه تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز