کاربرد نرم افزار حسابداری بیمه کسبه در دفاتر بیمه

لست سکند

بیمه، یکی از فعالیت‌های تجاری و خدماتی مرتبط با حوزه‌های مالی است و اهمیت استفاده از برنامه‌های جامع حسابداری در این حوزه بر کسی پوشیده نیست. مدیریت موفق مالی، تضمین کننده ادامه فعالیت‌های هر دفتر بیمه است و بخش عمده‌ای از این شغل به مدیریت مالی آن و ارتباط بین مشتریان و شرکت بیمه برمی‌گردد.

کاماپرس در این گزارش شرایط و مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری بیمه در دفاتر بیمه را مورد بررسی قرار داده است.

دلایل نیاز نمایندگان و کارگزاران بیمه به نرم افزار حسابداری بیمه

استفاده از نرم افزار حسابداری بیمه در دفاتر بیمه می‌تواند به مدیریت بهتر این دفاتر بینجامد. نمایندگان بیمه معمولا به عنوان رابط شرکت بیمه و بیمه گزاران هستند و به نوعی واسطه بستن قرارداد بیمه‌ای محسوب می‌شوند؛ به همین دلیل نرم افزار حسابداری مورد استفاده در این دفاتر هم باید بتواند موارد مالی بین دفتر بیمه با مشتری و بیمه گزار را به طور کامل مدیریت کرده و هم بخش‌های مالی بین نماینده و شرکت بیمه را در بر گیرد.

این نرم افزارهای جامع معمولا دارای بخش‌های حسابداری، ارتباط با مشتری و ارتباط با شرکت بیمه بوده و تمام نیازهای مالی و ارتباطی نمایندگان را پوشش می‌دهند. کامل بودن این نرم افزار باعث می‌شود که علاوه بر نمایندگان، کارگزاران بیمه نیز به استفاده از آن ترغیب شوند.

نرم افزار حسابداری - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ارتباط نرم افزار حسابداری بیمه با سایر نرم افزارهای مورد استفاده نمایندگان بیمه

نرم افزارهای جامع حسابداری بیمه باید بتوانند با سایر نرم افزارهای صدور بیمه که مورد استفاده نمایندگان شرکت‌های بیمه‌ای هستند، ارتباط ایجاد کنند. شرکت‌های بیمه معمولا از نرم افزارهایی مانند فناوران، پورتال بیمه ایران، فناپ، سیب و سایبون برای ارتباط با شرکت بیمه و صدور بیمه نامه استفاده می‌کنند و بر همین اساس، نرم افزار حسابداری بیمه باید اطلاعات موجود در این برنامه‌ها را نیز استخراج کرده و مورد استفاده قرار دهد.

هر نماینده بیمه معمولا از یک یا چند مورد از این نرم افزارها استفاده می‌کند و ارتباط با همه این برنامه‌ها، یک برنامه حسابداری بیمه را به یک نرم افزار جامع تبدیل ‌می‌کند.

ویژگی‌های بارز نرم افزار حسابداری بیمه کسبه

نرم افزار حسابداری بیمه کسبه نیز یکی از نرم افزارهای حسابداری است که ویژگی‌ بارز آن نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه حسابداری، امکان ارتباط با نرم افزار فناوران و سایر نرم افزارهای مشابه است که مورد استفاده بسیاری از شرکت‌های بیمه برای صدور بیمه‌نامه قرار دارد. این نرم افزار حسابداری می‌تواند تمام اطلاعات نرم افزارهای صدور بیمه را به صورت اتوماتیک دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهد. در واقع می‌توان هم به صورت دستی و هم با استفاده از اطلاعات نرم افزارهای صدور بیمه، بیمه نامه‌های لازم را در نرم افزار حسابداری بیمه ثبت کرد.

امکان تعریف انواع روش‌های فروش اقساطی بیمه نامه و مدیریت و یادآوری اقساط برای مشتریان نیز از دیگر ویژگی‌های این نرم افزار است. در این نرم افزار می‌توان بازاریاب و معرف نیز تعریف کرد و هر بیمه نامه می‌تواند یک معرف داشته باشد و کمیسیون تعیین شده به صورت اتوماتیک برای معرف هر بیمه مشخص شود.

امکان استفاده در دسکتاپ و موبایل برای مدیریت لحظه‌ای

نرم افزار حسابداری بیمه کسبه را می‌توان به صورت همزمان در کامپیوتر و موبایل اندرویدی مورد استفاده قرار داد. اطلاعات جدید هر نسخه به کمک سیستم ابری بین سایر نسخه‌ها نیز به اشتراک گذاشته می‌شود تا نماینده بیمه بتواند در هر لحظه گزارش‌های مورد نظر خود را مشاهده و بر اساس آن تصمیم گیری کند.

نمایندگان و کارگزاران بیمه می‌توانند نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری بیمه کسبه را به رایگان دانلود و نصب کرده و با مشاهده نحوه فعالیت و امکانات، برای خرید آن اقدام کنند.

نحوه تهیه نرم افزارهای حسابداری

علاقه‌مندان برای دانلود نسخه نمایشی بیمه کسبه و مشاهده لیست کامل محصولات نرم افزاری کسبه می‌توانند به وبسایت این گروه به آدرس kasabeh.org مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کسبه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز