کاتالوگ روشی شگفت انگیز برای نمایش محصولات

مدرن طرح
لست سکند

داشتن محصولات شگفت انگیز مهم نیست اگر روشی شگفت انگیز برای نمایش آنها نداشته باشید. کاتالوگ یکی از روش های شناساندن محصولات شما می باشد.

به گزارش کاماپرس، کاتالوگ مانند لوگو یا بیزینس کارت، ابزاری است که برای شناسایی و تقویت آگاهی از نام تجاری شما استفاده می شود، متخصصان بازاریابی می دانند که در ایجاد یک کاتالوگ باید چقدر دقت شود و چقدر یک کاتالوگ خوب می تواند در شرایط فروش تفاوت ایجاد کند.

ضروری است که کاتالوگی ایجاد کنید که از نظرعملکردی، آسان برای معرفی محصولات یا خدمات طراحی شده باشد و از نظر بصری جذاب باشد یعنی پوشش خوب، کاغذ با کیفیت بالا، طرح روشن و مدرن را انتخاب کنید.

اصول طراحی کاتالوگ

بسیاری از مشاغل این روزها وقت زیادی را صرف تمرکز بر فروش آنلاین می کنند. چاپ کاتالوگ هنوز هم نقش مهمی در بازاریابی دارد. بازاریابی آنلاین این روزها یک اضافه بار است و ممکن است توسط برخی از مشتریان نادیده گرفته شود. پنج اصل مهم باعث می شود تا کاتالوگ های شما شگفت انگیز به نظر برسد. آنها به شما کمک می کنند تا طرح های خود را متمرکز کنید تا برای مخاطبانتان چشم نواز باشند.

راز آسمان پایتخت

 1-کاتالوگ را ساده نگه دارید

تعداد زیادی از کاتالوگ ها وجود دارد که دارای طرح هایی دقیق هستند. اینها ممکن است چشم را به خود جلب کنند اما غالباً برای مغز اضافه بار دارند. یک طراحی ساده می تواند به تمرکز توجه خواننده کمک کند. طرح های ساده اطلاعات دقیقی را که می خواهید بدون اضافه بار در کاتالوگ باشد را به خواننده سریع منتقل می کند.

طراحی  ساده نباید خسته کننده باشد. می توانید رنگ ، گرافیک ، بافت داشته باشید و هنوز هم آن را ساده نگه دارید. یک طرح ساده ، کاغذ سفید و جوهر سیاه نیست. این بیشتر در مورد چیدمان و نگه داری کاتالوگ بدون درهم و برهمی است.

اصل اصلی برای یک طراحی ساده تمرکز روی محصولات و اطلاعات است. استفاده بیش از حد از گرافیک های غیر ضروری را کاهش دهید.

مشتریان شما از استفاده از یک طرح ساده قدردانی می کنند. دریافت اطلاعات مورد نظر و نیاز آنها از کاتالوگ شما برای آنها آسان خواهد بود.

2- با شکل ها خلاقیت ایجاد کنید

کاتالوگ شما نیازی نیست که صفحات مربع داشته باشد ، به خارج از کادر فکر کنید. خلاقیت در شکل و عناصر کاتالوگ  شما می تواند به چشم نوازی آن کمک کند. چشمان ما به سمت طرحهایی که در میان سایرین متمایز هستند تمایل دارند. چیزی که به نظر می رسد متفاوت و برجسته است ، این یک روش عالی برای گرفتن فهرست شما به دست خوانندگان است.

می توانید اشکال در یک طرح سنتی اضافه کنید. شکلی که در داخل کاتالوگ یا جلد کاتالوگ وجود دارد ، برش دهید. برای درج کردن آنها از شکل هایی استفاده کنید. از شکلهایی در گرافیک یا تصاویر محصول استفاده کنید .

شکل ها راهی عالی برای اضافه کردن برخی عناصر طراحی کاتالوگ و همچنین بروشور ها هستند. اما بروشور با کاتالوگ تفاوت های دارد برای مشاهده تفاوت کاتالوگ با بروشور به لینک مراجعه فرمایید.

3- کاغذ مورد استفاده را در نظر بگیرید

یکی از عناصر اصلی یک فهرست ، کاغذی است که برای چاپ روی آن استفاده می کنید. مواد در مورد برند شما چیزهای زیادی خواهند گفت.

بیشتر کاتالوگها از یک کاغذ رایج در بازار استفاده می کنند. در صورت استفاده از کاغذ ضخیم تر یا کاغذ مقوایی ، تفاوت آن را با سایر کاتالوگ ها مشاهده خواهید کرد.

4- تصاویر با کیفیت بالا

نکته کاتالوگ این است که محصولات یا خدمات خود را برجسته کنید. اطمینان حاصل کنید که آنها شگفت انگیز به نظر می رسند. برای گرفتن عکس های خود از یک عکاس واجد شرایط استفاده کنید.

تصاویر را در بین محصولات یکدست نگه دارید. با تصاویر داستانی را بیان کنید و از عکس محصولات موجود استفاده کنید. مشتریان شما قادر خواهند بود خود را راحت تر با استفاده از آنها ببینند. محصولات را ضروری جلوه دهید.

5- خلق یک کاتالوگ حرفه ای

استفاده از این اصول طراحی می تواند به شما در ایجاد کاتالوگی مناسب کمک کند. قبل از طراحی کاتالوگ ، برخی از تحقیقات را در مورد رقبای خود انجام دهید تا بتوانید از قبل مقایسه کنید. حتماً یک طرح از قبل در ذهن داشته باشید و با آن به سراغ یک طراح حرفه ای بروید.

استفاده از این اصول طراحی کاتالوگ به شما کمک می کند تا یک کاتالوگ چشم نواز عالی ایجاد کنید.

آیا به دنبال یک طراحی و چاپ کاتالوگ با کیفیت هستید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات ما با سایت  moderntarh.com در تماس باشید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز