چگونه در مذهبی ترین شهر ایران هتل رزرو کنیم/ برخی از هتل های ارزان قیمت مشهد را بشناسید

لست سکند

اولین پایتخت مذهبی ایران، مشهد است که هر ساله زائران و توریست‌های داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می‌کند. گذشته از مسئله مذهبی، شهر مشهد پر از جاذبه‌های طبیعی است و توریست‌ها می‌توانند به آن مراجعه کنند. قبل از شروع سفر، بهتر است رزرو هتل مشهد صورت گیرد و سپس سفر را آغاز کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، افرادی که با هر هدفی مایل به سفر به مشهد هستند بهتر است ابتدا رزرو هتل این شهر را انجام دهند. این شهر از لحاظ اینکه مسافران و زائران زیادی می پذیرد، پیدا کردن اقامتگاه در آن دشوارتر به نظر می رسد و بهتر است از قبل رزرو به صورت آنلاین اتفاق بیفتاد. علاوه بر حرم امام رضا (ع)، وجود باغ نادری، کوه سنگی، طرقبه و شاندیز در این شهر سبب شده تا توریست‌هایی که به طبیعت گردی و فضاهای سبز علاقه دارند، برای بازید از چنین جاذبه هایی به آن سفر کنند. شهر مشهد به دلیل توریست پذیر بودن، مراکز خرید لوکس و جذابی دارد که نظر هر مسافر و گردشگری را به خود جلب می‌کند. در صورتی که مایل به رزرو هتل مشهد هستید، بهتر است به وبسایت سفرانه مراجعه کرده و از تخفیفات هتل‌های مشهد این سایت استفاده کنید.

هتل صادقیه

یکی از هتل‌های سه ستاره شهر مشهد هتل صادقیه است که در فاصله پنج دقیقه‌ای از حرم قرار گرفته و امکان رفت و آمد آسان زائران از این مکان به حرم وجود دارد. این هتل از لحاظ دسترسی بسیار مناسب است و مسافران با اقامت در این هتل به راحتی امکان مراجعه به بازار رضا، زیست خاور و جنت را دارند. ضمنا هتل صادقیه تا باغ نادر شاه، خانه ملک و باغ ملی فاصله چندانی ندارد و رزرو اتاق در آن برای علاقمندان به این اماکن مناسب است. این هتل دارای رستوران با فضای دلنشین است و علاوه بر آن یک کافی شاپ مناسب هم دارد که بسیاری از افراد می‌توانند برای قرارهای کاری و دوستانه از آن استفاده کنند.

رزرو هتل مشهد-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل پارسه

به فاصله 15 دقیقه‌ای حرم امام رضا (ع) هتلی به نام پارسه قرار گرفته که از سال 1386 به زائران حرم رضوی خدمت رسانی می‌کند. این هتل دو ستاره در پنج طبقه احداث شده و جمعا 45 واحد اقامتی دارد. اتاق‌های این هتل در سه دسته دو تخته دوبل، دو تخته توئین و سه تخته تقسیم بندی شده اند. افرادی که مایل به رزرو اتاق در این هتل دو ستاره هستند بهتر است بدانند تمامی واحدهای اقامتی آن به صورت فولبرد هستند. مسئولان هتل پارسه یک مرتبه در سال 1393 آن را مورد بازسازی قرار دادند تا با امکانات بهتری به مسافران خدمت رسانی کنند. این هتل نیز از لحاظ دسترسی مناسب بوده و فاصله کمی با مجتمع‌های تجاری معروف مشهد و بازار 17 شهریور دارد. ضمنا این هتل دو ستاره امکاناتی مانند سرویس حرم، خدمات خشکشویی، صندوق امانات و … دارد.

هتل مرآت

در صورتی که به دنبال هتل سه ستاره مناسب در مشهد باشید، هتل مرآت می تواند گزینه مناسبی برای شما محسوب شود. این هتل نوساز یکی از هتل‌های ارزان مشهد است که از سال 1398 فعالیت خود را آغاز کرد. فاصله هتل مرآت از ورودی باب الرضا تنها 15 دقیقه است. این هتل در بلوار امام رضا(ع) قرار گرفته و به بازارها و مراکز خرید این شهر دسترسی مناسبی دارد. هتل مرآت دارای 91 واحد اقامتی است. رستوران هتل مرآت یکی از امکانات ویژه این مجموعه است که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی طبخ می‌شود. کافی شاپ این هتل نیز دنج بوده و مسافران و گردشگران در آن امکان دیدار با دوستان و همکاران و خوردن انواع نوشیدنی‌ها، کیک‌ها و دسرها را دارند.

رزرو هتل مشهد-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز