چگونه بدون کلید درب خانه را باز کنیم؟+مزایای اینترکام هوشمند

اینترکام هوشمند-کاماپرس
لست سکند

آیفون‌های تصویری یا اینترکام‌های هوشمند، این امکان را به کاربرها می‌دهند تا بدون کلید و با استفاده از سایر روش‌های ورودی مانند کارت، اثر انگشت، رمز گذاری و غیره به آسانی و بدون کلید به خانه خود وارد شوند. در واقع اینترکام‌های هوشمند در دنیای دیجیتال امروزی به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استانداردی برای امنیت و راحتی در خانه‌های هوشمند است.
کاماپرس در ادامه مطلب به بررسی این محصول می‌پردازد؛

امکان ورود بدون کلید با نصب و به‌کارگیری اینترکام هوشمند

با نصب و به کارگیری اینترکام هوشمند، می‌توان واحدهای درب خروجی را با روش‌های ورود متنوع مانند رمزگذاری، خواندن اثر انگشت و کارت خوان به منظور کنترل و مدیریت دسترسی به خانه برنامه ریزی کرد و در واقع به آسانی و راحتی حتی بدون داشتن کلید درب ورودی را باز کرد و وارد خانه و ساختمان شد. درواقع این دستگاه به عنوان تک زنگ پشت درب واحد عمل کرده و ورود بدون کلید را به آسانی میسر می‌سازد. می‌توان گفت با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته و ادغام یکپارچه آن با سایر دستگاه‌های خانه هوشمند، اینترکام هوشمند راحتی و آرامش بی نظیری را ارائه می‌دهد.
یکی از محصولات کاربردی و جذاب برند آکووکس و موجود در سایت پاردیک که امکان ورود بدون کلید را میسر می‌سازد، آیفون تصویری هوشمند مدل E12 است. اینترکام هوشمند برند آکووکس مدل E12 ، یک آیفون هوشمند تک زنگ ویدیویی تحت پروتکل SIPاست و با طراحی مینیمال و جذاب، یک گزینه مناسب و ایده آل جهت نصب برای درب جلوی ساختمان و ورود آسان و بدون کلید کاربران می‌باشد.

اینترکام هوشمند-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مزایای اینترکام هوشمند

اینترکام‌های هوشمند امروزی از قدرت اینترنت برای اتصال شما به بازدیدکنندگان استفاده می‌کنند و به شما این امکان را می دهند که از طریق تلفن هوشمند، تبلت یا رایانه آن‌ها را ببینید، صدای‌شان بشنوید و با آنها صحبت کنید. دسترسی به سیستم از راه دور این محصول بدان معناست که شما در هر کجای دنیا که حضور داشته باشید، می‌توانید به آسانی پاسخگوی مراجعین به درب خانه‌تان باشید و تمام نقاط دسترسی را مستقیماً کنترل کنید. به عنوان مثال، اگر یک ساختمان بزرگ با ورودی‌های متعدد باشد، می‌توانید ببینید چه کسانی و چه ساعتی وارد تاسیسات می شوند و چه ساعتی خارج می‌شوند. اینترکام‌های هوشمند دارای ویژگی‌های امنیتی بسیار مناسب و کاربردی نظیر اتصال بین آپارتمان‌ها، ارتباط با حراست مجتمع، ارتباط با درب و نظارت بر سیستم دوربین متصل بر منازل می‌باشند.
همچنین برای نصب سیستم اینترکام نیازی به تغییرات اساسی در خانه خود ندارید. فقط مکانی را پیدا کنید که دوربین بتواند تا حد امکان منطقه مورد نیاز شما را برای نظارت نشان دهد و بنابراین این محصول به سرعت و به آسانی نصب می‌شود. .همچنین سیستم اینترکام امکان انتقال نویز تصویر و صدا را که در سیستمهای قدیمی و آنالوگ وجود دارد را نمی‌دهد.

خرید اینترکام هوشمند با کیفیت و مرغوب از مجموعه پاردیک

شرکت خانه هوشمند پاردیک که یکی از شرکت‌های پیشگام کشور در حوزه فناوری‌های هوشمندسازی می‌باشد، مجموعه‌ای از مدیران و کارشناسان زبده است که با بهره‌گیری از توان بخش‌های مختلف شرکت با تحقیق و بررسی تخصصی و با کسب دانش نظری و تجربیات پژوهشی و صنعتی، فعالیت خود را با هدف «کمک به همسوسازی خود و جامعه با تکنولوژی روز دنیا» آغاز کرده است.
شرکت خانه هوشمند پاردیک نماینده رسمی و معتبر برند آکووکس در ایران بوده و تمامی محصولات برند آکووکس را با گارانتی ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش به علاقمندان ارائه می‌دهد.
انتهای پیام

مرتبط با : پاردیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز