چگونه از قیمت متیک به صورت لحظه ای آگاه شویم؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

متیک توکن پلتفرم پالیگان است که با وجود جوان بودن آن، یکی از ارزهای دیجیتال برتر بازار شناخته می‌شود. در حال حاضر قیمت این رمزارز با رشد 9.24 درصدی نسبت به روز قبل در محدوده 0.9892 دلار قرار گرفته است. هم اکنون قیمت متیک با نرخ تتر، 53 هزار و 212 تومان است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، براساس آخرین اخبار، ارزش بازاری متیک حدود 9.35 میلیارد دلار است و این ارز دیجیتال جزو یکی از رمزارزهای پرمخاطب بازار محسوب می‌شود. حجم بازار این رمزارز در روز جاری به 9 میلیارد و 250 میلیون و 150 دلار رسید. هم اکنون 9 میلیارد و 219 میلیون و 470 هزار سکه از متیک در گردش هستند. حجم معاملات روزانه این ارز دیجیتال نیز 402 میلیون و 638 هزار دلار اعلام شده است. طبق آمار و اطلاعات موجود، بالاترین قیمت متیک مربوط به ششم دی ماه 1400 بود که 2.92 دلار شد. در حال حاضر تقریبا نرخ این رمزارز نسبت به قله قیمتی خود 64 درصد کمتر است.

صرافی‌های زیادی رمزارز متیک را عرضه می‌کنند که فعال‌ترین آن‌ها بایننس است. آمار موجود نشان می‌دهد که 14.99 درصد از حجم معاملات روزانه این رمزارز به صرافی بایننس مربوط می‌شود.

تاریخچه رمزارز متیک و مزایای استفاده از آن

متیک سال 2017 به وجود آمد و به معامله گران بازار رمزارزها معرفی شد. این رمزارز روی بستر بلاکچین اتریوم پیاده سازی شده و در واقع هدف اصلی از ایجاد آن حل مشکلاتی است که اتریوم با آن‌ها درگیری دارد. به همین منظور همواره توسعه دهندگان این رمزارز برنامه‌هایی را به منظور افزایش پشتیبانی از اتریوم و کاهش هزینه‌های تراکنش شبکه این رمزارز اعلام می‌کنند. طبق اطلاعات موجود، متیک با سایر ارزهای دیجیتال مبتنی بر اتریوم سازگاری دارد.

راز آسمان پایتخت

به منظور انجام پرداخت‌های درون شبکه‌ای، ادغام متیک با برنامه‌های غیرمتمرکز، امکان تسویه پرداخت لحظه‌ای را در هر زمان و مکانی فراهم می‌کند. متیک صرافی‌های غیرمتمرکز را قادر ساخته تا معاملات سریع و ارزان‌تری برای کاربران خود ارائه دهند. کارشناسان معتقدند ادغام صرافی‌ها با متیک به این مجموعه‌ها کمک می‌کند تا امنیت بیشتری داشته باشند و امن‌تر عمل کنند.

افرادی که مایل به خرید متیک و نگهداری آن هستند بهتر است کیف پول مناسب آن را ایجاد کنند. کیف پول‌های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی امکان نگهداری متیک را فراهم کرده‌اند. اما بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری متیک لجر نانو ایکس و اس، سف پال، ترزور وان و تی، الیپال، کول ولت اس و پرو، کیپ کی، متامسک، تراست ولت و اکسودوس هستند.

آگاهی از قیمت دقیق متیک در صرافی ارز دیجیتال همتاپی

متقاضیانی که مایل به آگاهی از قیمت متیک و خرید و فروش آن هستند بهتر است از طریق وبسایت امن و مطمئنی برای این کار اقدام کنند. صرافی ارز دیجیتال همتاپی یکی از درگاه‌های مطمئن برای مشاهده تغییرات قیمت متیک و معامله آن است. افراد به منظور خرید و فروش این رمزارز باید در سایت صرافی ارز دیجیتال همتاپی ثبت نام کرده و فرآیند احراز هویت را سپری کنند. بعد از اتمام فرآیند ثبت نام، نوبت به شارژ حساب تومانی می‌رسد. پس از آن معامله گران امکان خرید سریع متیک را خواهند داشت.

خرید متیک یا هر رمزارز دیگری از صرافی ارز دیجیتال همتاپی به نفع معامله گران است. زیرا این صرافی فول نود است و به همین علت نسبت به دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال سطح ایمنی بالاتری دارد. این وبسایت پشتیبانی 24 ساعته دارد و افراد در صورت بروز مشکل یا داشتن سوال در خصوص معامله متیک یا هر ارز دیجیتال دیگری امکان تماس با آن را دارند.

ضمنا معامله گران می‌توانند با مراجعه به وبلاگ این مجموعه پاسخ بسیاری از سوالات خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : همتاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز