چهره مخوف و ترسناک تویوتا CH-R مدل 2024 (ویدیو)

چهره مخوف و ترسناک تویوتا CH-R مدل 2024 کاماپرس

نسل دوم تویوتا CH-R درحالی رونمایی شد که تقریبا کسی فکر نمی‌کرد این خودرو عجیب و غریب حتی در شروع تولید نسل‌ اول‌اش هم مورد توجه قرار بگیرد. به گزارش کاماپرس، تویوتا سی اچ آر برای اولین بار در سال 2017 به سفارش مدیرعامل شرکت تویوتا و طی توافق با شرکت آکیو تویودا ( Akio Toyoda)، به‌شکل آزمایشی به بازار عرضه شد.

اما امروز، تقریبا 7 سال بعد از اولین روزهای لانچ این خودرو و در کمال تعجب، تعداد فروش آن به سالی 330 هزار عدد در جهان رسیده است. آن هم برای قشر مخصوصی از ماشین‌بازها که غرق مشکی براق درنده ماشین‌ها و یا نمای متفاوت آن‌ها در خیابان‌های شهر هستند.

در ادامه ویدیویی از رونمایی چهره جدید تویوتا  CH-R را مشاهده می‌کنید:

سایر قابلیت‌های تویوتا CH-R 2024

ابعاد تویوتا CH-R جدید در مقایسه با انواع Aygo X و Yaris Cross، کمی بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. درواقع، «طراحی آن مناسب افرادی است که از برجسته شدن نمی‌ترسند»، جمله ایده‌آلی است که تویوتا برای توصیف سی اچ آر جدید، به‌کار برده است.

فضای داخلی تویوتا CH-R 2024، دقیقا همان‌طور که از خودرویی در این سطح از تویوتا انتظار می‌رود، شگفت‌انگیز است. ترکیب رنگ‌ها و جزئیاتی که در الگوهای دکور کابین داخلی این خودرو استفاده شده، تجربه کاملی از سواری با یک خودروی نمادین را ارایه می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

چهره مخوف و ترسناک تویوتا CH-R مدل 2024 کاماپرس

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز