کشنده جدید ولوو ؛ تخت گاز سلطان جاده ها را ببینید (ویدیو)

کامیون ولوو وی ان ال 2024، جدیدترین خودروی شرکت ولوو است که مدتی پیش از آن رونمایی شد. به گزارش کاماپرس این خودری نسل جدید ولوو می‌تواند استانداردهای جدیدی را در صنعت حمل و نقل ماشین‌های سنگین در آمریکای شمالی و حتی فراتر از آن، ایجاد کند.

در ادامه ویدیویی از کشنده جدید ولوو مشاهده می‌کنید:

سایر امکانات ولوو وی ان ال 2024

بیشتر تغییرات مثبت ولوو مدل 2024، با هدف آسان‌تر کردن رانندگی با این خودرو ایجاد شده‌اند. فناوری‌های جدید و ایرودینامیک‌های پیشرفته در این سری جدید توانسته راندمان سوخت را تا 10% بهبود دهد که یک تغییر بزرگ برای نسل جدید ماشین‌های سنگین محسوب می‌شود.

بروزرسانی‌های ولوو وی ان ال تاحدی چشمگیر است که تولیدکنندگان این محصول از آن به‌عنوان شکل‌دهنده صنعت حمل و نقل در سال 2024 و یک جهش رو به جلو برای ماشین‌های سنگین، یاد می‌کنند.

هم‌چنین تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری نظیر موتورهای احتراق داخلی که با سوخت‌های تجدیدپذیر مانند هیدروژن کار می‌کنند، پیل سوختی و موتور الکتریکی در این ماشین به‌کاررفته که درکنار اولین زیرساخت‌های الکتریکی 24 ولتی در صنعت حمل و نقل آمریکای شمالی و استانداردهای ایمنی بالا می‌توانند پیش‌زمینه درخشانی برای تولید کامیون‌های خودکار و بدون راننده در آینده‌ای نه‌چندان دور باشند.

راز آسمان پایتخت

 

 

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز