چهارمین نمایشگاه بین المللی لیزر و فوتونیک ایران

لیزر و فوتونیک-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چهارمین نمایشگاه بین‌­المللی لیزر و فوتونیک ایران از تاریخ 9 آبان ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه­‌های بین­‌المللی تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش کاماپرس، استفاده از تکنولوژی­‌های روز دنیا و فناوری­‌های اپتیکی و لیزری نیاز ضرروی جهت پیشرفت هر کشور محسوب می‌­شود. این نمایشگاه جهت ارائه محصولات، دستاوردها و ظرفیت­‌های دانشگاه­‌ها، مراکز تحقیقاتی، صاحبان صنایع و کارآفرینان، شرکت­‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها برگزار می­‌شود که در آن شرکت‌های فعال داخلی و خارجی در زمینه لیزر، فوتونیک و صنایع وابسته حضور دارند.

این رویداد میزبان گروه‌­های تولیدی، گروه­‌های خدماتی(صنعت و کلینیک­‌های پزشکی)، پشتیبانی فنی (تعمیر انواع لیزرهای پزشکی، صنعتی و تجهیزات جانبی لیزر) و استارتاپ­‌ها است. همچنین همزمان با این نمایشگاه، رویدادهای مختلف علمی، تخصصی، تحقیقاتی و کسب‌وکار نیز برگزار می­‌شود که به بررسی آخرین فناوری‌های روز دنیا می‌پردازد.

علاقمندان به این حوزه می­‌توانند از روز 9 الی 12 آبان ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین­‌المللی تهران از ساعت 9 الی 17 از این نمایشگاه بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

دوره نخست این نمایشگاه جهت ارائه دستاوردهای مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران با حضور بخش­‌های مختلف این مرکز در سال 1388 برگزار شد و سومین  دوره این رویداد در آبان ماه 1398 با حضور 76 مشارکت کننده از فعالین حوزه صنعت، شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی و بیش از 22 استارتاپ فعال در این زمینه در فضایی به مساحت بیش از 2 هزار و 300 مترمربع در تهران برگزار شد.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز