چهارمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات مشهد 1401

نمایشگاه شیرینی و شکلات-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چهارمین نمایشگاه بین­‌المللی شیرینی و شکلات، مواد اولیه و ماشین‌­آلات از تاریخ 4 آبان ماه 1401 در محل نمایشگاه­‌های بین‌­المللی مشهد به مدت 4 روز برگزار می­‌شود.

به گزارش کاماپرس، در این نمایشگاه علاوه بر حضور غرفه­‌داران و گروه‌­های محصول متنوع در زمینه شیرینی، شکلات، کلوچه، نوشیدنی و مواد غذایی، فعالان در بخش مواد خام و ماشین­‌آلات وابسته نیز در این نمایشگاه شرکت می­‌کنند. همچنین همزمان با برپایی این نمایشگاه، سمینار و دوره‌­های آموزشی متعددی در دو بخش تخصصی و استفاده روزمره برای علاقه‌مندان به این حوزه برگزار می‌شود.

این نمایشگاه بستر مناسبی جهت عرضه محصولات و آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌­های روز در صنایع غذایی، شیرینی و شکلات و همچنین ایجاد تعامل بین شرکت‌­ها و مراکز مرتبط با این صنعت در داخل و خارج از ایران است.

علاقمندان به این حوزه می‌­توانند از روز 4 تا 7 آبان ماه 1401 از ساعت 15 الی 21 در محل نمایشگاه­‌­های بین‌­المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید کنند.

راز آسمان پایتخت

همچنین سومین دوره نمایشگاه شکلات مواد خام و ماشین‌­آلات در اسفند ماه سال 1398 در محل نمایشگاه بین‌­المللی مشهد برگزار شد. شرکت‌­های حاضر در این نمایشگاه آخرین محصولات و دستاوردهای خود را  عرضه کردند.

نویسنده: مینا عشرتی پور

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز