چطور با پاسپورت دومینیکا به آمریکا سفر کنیم؟

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس
لست سکند

پاسپورت دومینیکا یکی از ارزشمندترین پاسپورت‌های جهان محسوب می‌شود. با توجه به محدودیت‌های ایرانیان در زمینه دریافت ویزا و اقامت در کشورهایی چون آمریکا و سهولت نسبی دریافت پاسپورت کشور دومینیکا، نمی توان از مزایای دریافت آن برای ایرانیان چشم پوشی کرد. با پاسپورت این کشور می‌توان بدون دریافت ویزا به 140 کشور جهان سفر کرد و امکان اقامت 10 ساله در کشورهایی چون آمریکا، کانادا و استرالیا با داشتن این پاسپورت مهیا می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به بررسی امکان سفر و اقامت در آمریکا با داشتن پاسپورت کشور دومینیکا پرداخته است.

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس

دریافت پاسپورت دومینیکا چقدر زمان می‌برد؟

برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیاز به استفاده از خدمات یکی از شرکت‌های ارائه دهنده پاسپورت این کشور و استفاده از خدمات یک وکیل متخصص در دومینیکا دارید که معمولا از طرف شرکت‌های ارائه دهنده خدمات استخدام می‌شود.

معمولا برای دریافت پاسپورت کشور دومینیکا 120 روز کاری زمان لازم است. این زمان از تاریخ عقد قرارداد و ارسال آنلاین مدارک آغاز می‌شود و در ادامه باید منتظر پروسه تایید مدارک از طرف دولت دومینیکا باشید. تاییدیه دولت دومینیکا به صورت یک نامه به متقاضی اطلاع داده می‌شود و پس از این تاییدیه شما می‌توانید صاحب پاسپورت کشور دومینیکا شوید. به محض دریافت پاسپورت و بدون نیاز به اقامت در این کشور، شما می‌توانید توسط این مدرک هویتی به 140 کشور دنیا به راحتی سفر کنید.

راز آسمان پایتخت

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس

چطور از دومینیکا برای ویزای توریستی آمریکا درخواست دهیم؟

دریافت ویزای آمریکا به یکی از مشکلات ایرانیان برای سفر توریستی به این کشور تبدیل شده است. با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های ارائه ویزا به ایرانیان، یکی از بهترین و راحت‌ترین راه‌های دریافت ویزای توریستی آمریکا، داشتن پاسپورت دومینیکا است.

یکی از راه‌های سفر کوتاه‌مدت به آمریکا و دیدار با اقوام و آشنایان دریافت ویزای توریستی است که اجازه اقامت تا 6 ماه را به دارندگان ویزا می‌دهد. داشتن پاسپورت کشور دومینیکا به معنی امکان دریافت ویزای توریستی آمریکا نیز هست. برای دریافت ویزای توریستی آمریکا با پاسپورت دومینیکا فقط کافیست تا مدارکی چون پاسپورت، عکس پاسپورتی، مدارک شغلی و بانکی، واچر هتل، مدرک رزرو بلیت و بیمه مسافرتی را به همراه فرم تقاضای ویزا ارائه دهید.

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس

با پاسپورت کشور دومینیکا چقدر می‌توانیم در آمریکا بمانیم؟

میزان اقامت درآمریکا بسته به ویزایی دارد که تهیه کرده‌اید. برای نمونه با داشتن ویزای توریستی آمریکا می‌توان تا 6 ماه در این کشور اقامت کرد. داشتن پاسپورت دومینیکا به معنی امکان اقامت طولانی‌ مدت در آمریکا نیز هست. به طوریکه داشتن این پاسپورت می‌تواند شرایط شما را برای دریافت اقامت 10 ساله در آمریکا آسان کند. با داشتن پاسپورت کشور دومینیکا علاوه بر آمریکا می‌توان در کشورهای استرالیا و کانادا نیز اقامت 10 ساله داشت.

با پاسپورت دومینیکا می‌توانیم در آمریکا سرمایه‌گذاری کنیم؟

پاسپورت دومینیکا شرایط را برای ثبت شرکت و سرمایه‌گذاری در بیشتر کشورهای جهان از جمله آمریکا فراهم می‌آورد. در واقع این پاسپورت قدرتمند به شما امکان می‌دهد که در آمریکا به ثبت کشور، افتتاح حساب و هر نوع فعالیت سرمایه‌گذاری و تجاری بپردازید.

امکان احراز هویت برای فعالیت در بایننس و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال، امکان استفاده از خدمات بانکی بین المللی و سایر امکانات مربوط به تجارت بین المللی با داشتن پاسپورت این کشور به راحتی امکان‌پذیر است.

با داشتن پاسپورت دومینیکا به چه کشورهای دیگری می‌توانیم سفر کنیم؟

دومینیکا به دلیل قرارگرفتن در لیست کشورهای مشترک المنافع با کشور انگلیس و ارتباط بسیار خوبی که از نظر سیاسی با تمام کشورهای جهان دارد، دارای یکی از قوی‌ترین پاسپورت‌ها برای سفر است. داشتن پاسپورت دومینیکا مساوی با امکان سفر بدون ویزا به 140 کشور جهان است که شامل کشورهای اتحادیه اروپا، انگلیس، هنگ کنگ، چین، سنگاپور، کره جنوبی و بسیاری دیگر از کشورهای مطرح دنیا می‌شود. برای سایر کشورها نیز امکان اخذ ویزا به صورت کاملا آسان وجود دارد.

با داشتن این پاسپورت می‌توان اقامتی از 6 ماه تا چند سال را در بیشترین کشورهای جهان داشت و از امکانات دانشگاهی و تحصیلی در تمام کشورها به راحتی استفاده کرد.

پاسپورت دومینیکا - کاماپرس

اخذ پاسپورت کشور دومینیکا توسط مجموعه «دومینیکا پارادایس»

«دومینیکا پارادایس» در سال 1396 بر اساس تجربیات 10 ساله مدیران این مجموعه در زمینه گردشگری و مهاجرت تاسیس شد. این مجموعه هم اکنون یکی از قوی‌ترین‌ها در زمینه اخذ تخصصی پاسپورت و تابعیت کشور دومینیکا است. صفر تا صد مراحل اخذ پاسپورت کشور توسط کارشناسان و تیم جوان و خلاق دومینیکا پارادایس انجام می‌گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پاسپورت کشور دومینیکا می‌توانید به سایت این مجموعه به آدرس dominicaparadise.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02191302228 تماس بگیرید.

 

انتهای پیام

مرتبط با : دومینیکا پارادایس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز