چرا واردات کالاهای مختلف از دبی به صرفه است؟

لست سکند

علاقه‌مندان به واردات قاعدتا از روش‌های آن آگاهی دارند. اهل فن به تازه واردان این حوزه توصیه می‌کنند مسائل و اطلاعات مربوط به واردات را از درگاه‌های مطمئن مطالعه کرده یا از طریق شرکت‌های متخصص این حوزه واردات کالاهای مختلف را انجام دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، واردات و صادرات در سراسر جهان امری معمول است. زیرا هیچ کشوری در تولید و عرضه همه کالاها و خدمات مزیت مطلق ندارد. به همین دلیل فرآیند واردات و صادرات سودآور و معقول به نظر می‌رسد. کشور ایران نیز مانند دیگر کشورها در تولید و عرضه برخی کالاها مواد و سرمایه اولیه را ندارد و بهتر است این کالاها و خدمات را از دیگر کشورها وارد کند. معمولا افرادی که مایل به واردات هستند، به دنبال واردات کالاها و خدمات مختلف با حدقل قیمت و البته کیفیت مناسب هستند. به همین دلیل واردات از کشورهای همسایه مثل دبی رونق دارد. در صورتی که مشتاق واردات از کشور دبی هستید و کارت بازرگانی دارید، در ادامه شرایط مطالب بیشتری درباره تجارت با این کشور بیان خواهد شد؛

واردات کالا از دبی-کاماپرس

برخی از مزایای واردات کالا از دبی

واردات کالا از دبی مزایای زیادی دارد. واردات از این کشور با سرمایه کم یکی از مزیت‌های مورد توجه واردکنندگان ایرانی است. به دلیل مرز مشترک ایران و امارات، واردات از دبی توجیه پذیر بوده و همین مسئله روی کم‌تر شدن هزینه ترخیص کالا اثر خواهد گذاشت.

تنوع محصولات مختلف در بازارهای کشور دبی و امکان تعیین قیمت تمام شده کالاهای وارداتی از این منطقه در ایران از دیگر مزایای واردات از دبی هستند.

راز آسمان پایتخت

هنگام واردات به نکات زیر دقت کنید

هر شخصی که قصد واردات کالا از دبی را دارد باید علاوه بر آشنایی با قوانین داخلی، با قانون کشورهای عربی نیز آشنایی کافی داشته باشد. حتما باید کالاها و خدمات خریداری شده در مبدا مورد بررسی قرار بگیرد و از لحاظ کیفیت و سلامت به آن‌ها دقت شود. ضمنا قبل از انجام فرآیند واردات، باید بسته بندی به درستی اتفاق بیفتاد. معمولا در قرارداد واردات کالا و خدمات از کشور مبدا، قراردادی بین طرفین امضا خواهد شد و توافقاتی صورت خواهد گرفت. به عنوان مثال در این قرارداد ذکر خواهد شد در صورت وقوع خسارت کدام طرف قرارداد مسئول پرداخت هزینه‌ها خواهد بود.

واردات کالاها از دبی با شرکت بازرگانی همراه دژ

اگر در هر مرحله از انتخاب کالا، مکاتبه و مذاکره با کشور مقصد، دریافت پروفرم، اخذ مجوز ورود، پرداخت بین الملل، بیمه حمل و نقل کالا، حمل و نقل محصولات و … نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان خبره و باتجربه همراه دژ به شما کمک خواهند کرد.

شرکت همراه دژ ایرانیان زیرمجموعه شرکت بزرگ و باقدمت سپاهان همراه است که در زمینه فعالیت اقتصادی شناخته شده است. این مجموعه با داشتن مجوز رسمی و قانونی خدمات بار هوایی از سازمان هوایی کشوری، این امکان را دارد کالاها و خدمات مختلف را بدون محدودیت حمل و نقل از هر نقطه‌ای به منطقه مورد نظر متقاضیان انجام دهد.

افراد علاوه بر دریافت مشاوره از این مجموعه در زمینه واردات و صادرات کالا و خدمات مختلف، امکان سپردن فرآیند واردات و صادرات را به این مجموعه دارند. همراه دژ علاوه بر ارائه خدمات در زمینه واردات و صادرات کالاهای مختلف، در خصوص فریت بار نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. در صورتی که قصد انتقال لوازم و محصولات خاصی را از ایران به کشورهای مختلف مثل کانادا، آلمان، فرانسه، استرالیا و … دارید، می‌توانید در این خصوص از همراه دژ کمک بگیرد. پس از دریافت مشاوره و آگاهی از هزینه فریت بار، طی سه الی پنج روز کاری کالا مورد نظر شما به کشور مقصد منتقل خواهد شد.

انتهای پیام

 

مرتبط با : همراه دژ ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز