پیش بینی رشد قیمت 2 رمزارز معروف توسط هوش مصنوعی

لست سکند

به دنبال نشست کمیته بازار آزاد فدرال آمریکا و آمار رو به رشد اشتغال در این کشور، انتظارها نیز از بازار رمزارزها، تفاوت عمده‌ای داشته است. در صورتی که شاهد کاهش نرخ بهره نیز باشیم، این می‌تواند به عنوان ثبات بازار رمزارزها تلقی شود. در این صورت ممکن است که بیت کوین وارد دوره تثبیت شده و تنها شاهد نوسانات جزئی از آن باشیم. با توجه نزدیک‌تر شدن به رویداد بزرگ هاوینگ و نصف شدن پاداش ماینرهای بیت کوین و در کنار آن، تایید ای اف تی‌های بیت کوینی، ممکن است تا پایان تابستان شاهد تغییرات آنچنانی در بازار نیز نباشیم.

با توجه به این رویه ممکن است که سرمایه‌گذاران برای گرفتن سود از یک بازار راکد به سمت روش‌های جدید و ابتکاری نیز بروند. برای نمونه می‌توان به میانگین‌گیری هزینه دلاری رمزارزها و تغییر سرمایه به سمت بازارهای مشابه اشاره کرد. تاریخ نشان داده است که مدتی پس از هاوینگ، رشد خوبی در بازار رمزارزها به وجود می‌آید و تثبیت کنونی می‌تواند پیش‌زمینه رشد در اواخر سال 2024 باشد.

به گزارش کاماپرس، در این مدت ممکن است بازار آلت‌کوین‌ها نیز با استقبال خوبی روبرو شود و پیش‌بینی به کمک هوش مصنوعی نیز نشان‌دهنده بازار خوب و سودهای مناسب برای برخی از کوین‌ها در ماه‌های آتی است.

رمزارز Sei

این روزها Sei در بازار رمزارزها به یک کوین مناسب از نظر سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. در آینده نزدیک توکن‌های این پروژه به صورت کامل آزادسازی خواهند شد و ممکن است که تاثیر مثبت آن را بر بازار شاهد باشیم. Sei دارای سرمایه‌گذاران وفاداری است که باعث شده است علی‌رغم نوسانات شدید، مشکلی برای این رمزارز پدید نیاید. به طوریکه در شبکه‌های اجتماعی نیز شاهد علاقمندی روزافزون به این رمزارز هستیم. مهم‌ترین بحث در مورد این رمزارز، آزادسازی توکن‌ها، افزایش حجم بازار Sei و احتمال افزایش قیمت آن است.

در حال حاضر این رمزارز در رنج قیمتی 0.511 تا 0.834 دلاری در حال نوسان است. این حد از نوسان بالا نشان‌دهنده جلب توجه معامله‌گران به ‌ Sei است. این رمزارز دو حمایت مهم در قیمت‌های 0.373 و 0.05 دارد و مقاومت‌های 1.019 و 1.342 را در مسیر پیشرفتی خود می‌بینید.

راز آسمان پایتخت

Sei چشم اندازی خوبی از فرصت‌ها و چالش‌ها را در اختیار سرمایه‌گذاران خود قرار داده است. این رمزارز نقاط قوت بسیاری در فناوری بلاکچین دارد و حتی پس از عرضه توکن‌ها، بازهم مسیر پیشرفت آن توسط استفاده از این نقاط قوت هموار خواهد بود. توجه به نیازهای کاربران و تقاضاهای‌ سرمایه‌گذاران می‌تواند به این مسیر شتاب بیشتری ببخشد.

رمزارز Immutable X

رمزارز Immutable X که با نام مخفف IMX در بازار شناخته می‌شود در ماه‌های اخیر به نوآوری‌های فراوانی دست زده است. این رمزارز اکوسیستم اتریوم، توانسته است خود را به توسعه‌دهندگان و بازی‌سازان اثبات کند. فعالیت در حوزه بازی‌های ان اف تی و بلاکچین همراه با استفاده از فناوری‌هایی چون zkEVM و IMX Passport از جمله نوآوری‌های اخیر Immutable X محسوب می‌شود.

در حال حاضر بازه نوسانی IMX بین قیمت‌های 1.61 تا 2.33 است. دو حمایت 1.3 و 0.58 جزو حمایت‌های قوی این رمزارز هستند و دو مقاومت 2.72 و 3.44 نیز در مسیر روبروی IMX قرار دارد.

مهم‌ترین نکته در رشد این رمزارز، آینده درخشانی است که از آن انتظار می‌رود. فعالیت تخصصی در حوزه بازی‌های بلاکچینی نقطه قوت  Immutable X است اما هنوز هم امکان نفوذ به بازی‌های مطرح این حوزه را نداشته است. گسترش اکوسیستم و خدمات می‌تواند برگ برنده این رمزارز در آینده نزدیک باشد.

بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در ثبات نسبی قرار دارد ولی سرمایه‌گذاران به سرعت در حال آماده شدن برای حرکات بعدی بازار هستند. این وضعیت بازار برای سرمایه‌گذاری در تکنولوژی‌های جدید مانند IMX مناسب است.

منبع: https://blog.sarafi.io/chatgpt-predicts-huge-gains-for-these-2-altcoins/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز