پیشروی قیمت سکه امامی در کانال 12 میلیون

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قیمت سکه تمام طرح جدید امروز چهارشنبه 26 آذرماه 1399 با 100 هزار تومان افزایش به 12 میلیون و 200 هزار تومان رسید.

به گزارش کاماپرس، بازار طلا و سکه امروز هم تحت تاثیر افزایش اونس جهانی بود و قیمت ها با شیب ملایم رو به افزایش گذاشت. از سوی دیگر افزایشی شدن روند قیمت دلار نیز به صعود قیمت ها در بازار طلا و سکه دامن زد.

خریدها در بازار طلا و سکه امروز اندکی بیشتر بود و به نظر رسید نزدیک شدن به شب یلدا تقاضا برای سکه به منظور اهدای این کالای سرمایه ای را در این مناسبت ملی افزایش داده است.

بنا به اعلام دنیای اقتصاد، قیمت سکه تمام طرح جدید(امامی) امروز چهارشنبه 26 آذرماه به 12,200,000 (دوازده میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 0.81 درصدی داشته است.

جزئیات تغییر قیمت انواع سکه و طلای 18 عیار

راز آسمان پایتخت

قیمت نیم سکه نیز امروز افزایشی بوده و با 50 هزار تومان افزایش به ۶,۴۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و چهارصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۷۷ درصدی داشته است.

نرخ ربع سکه امروز با افزایش ۱.۱۳ درصدی، از ۴,۳۵۰,۰۰۰ (چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان به ۴,۴۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون و چهارصد هزار) تومان رسید.ضمنا  در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۲,۴۰۰,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا نیز در بازار داخلی بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۱.۰۲ درصدی، از ۱,۱۳۲,۹۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و دو هزار و نهصد ) تومان به ۱,۱۴۴,۶۰۰ (یک میلیون و یکصد و چهل و چهار هزار و ششصد ) تومان رسید.

شایان ذکر است؛ هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۵۷ (یک هزار و هشتصد و پنجاه و هفت ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۵ درصدی داشته است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار سکه و طلا ، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز