پژو 206 صندوق دار و 6 خودرو دیگر جایگزین حواله دناپلاس توربو اتومات!

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران خودرو اعلام کرد متقاضیانی که در پیش فروش خودرو دناپلاس توربو اتوماتیک شرکت کرده اند اما اکنون – به هر دلیل – امکان تکمیل وجه و تسویه حساب ندارند ، می توانند بجای خودروی ثبت نامی خود، خودروهای جایگزین شامل پژو 206 صندوق دار و پارس TU5 ، سورن EF7 ، پژو 207 دستی ، دنا معمولی و دنا پلاس فاقد سانروف تحویل بگیرند.

به گزارش کاماپرس، قیمت گذاری دناپلاس توربو اتوماتیک مدتها محل بحث بود و خریداران این خودرو با گذشت موعد تحویل در انتظار تحویل خودرو با قیمت زمان ثبت نام بودند اما در قرارداد پیش فروش این خودرو قید شده بود که قیمت دناپلاس توربو اتوماتیک در زمان تحویل، به قیمت جدید مصوب توسط نهادهای قانونی محاسبه خواهد شد.

اکنون که قیمت جدید اعلام شده برخی از متقاضیان، قیمت جدید را برای خرید این خودرو فاقد توجیه می دانند یا امکان تسویه و پرداخت الباقی مبلغ را به دلیل گران شدن ناگهانی آن ندارند.

بنا به اعلام بورس پرس، ایران خودرو برای دارندگان حواله دنا پلاس اتوماتیک توربو که امکان تسویه حساب ندارند ، 7 محصول جایگزین با موعد تحویل 30 روزه معرفی و اعلام کرده است که امکان تولید و تحویل دنا پلاس اتوماتیک توربو بر اساس تعهدات فراهم بوده و شرایط جدید فقط با ارایه درخواست متقاضیان اجرا می شود.

براساس این گزارش، جایگزینی دناپلاس توربو اتومات با محصولاتی شامل پژو 206 صندوق دار ، پارس TU5 ، سورن EF7 ، پژو 207 دستی ، دنا معمولی و دنا پلاس فاقد سانروف از ساعت 15 روز سه شنبه 18 فرودین ماه قابل انجام بوده  و دارای شرایطی به شرح زیر است:

راز آسمان پایتخت

1-شرایط تبدیل جدول ذیل صرفاً برای تعهدات دنا پلاس توربو اتوماتیک دعوتنامه دار” است .

2- طبق ضوابط و دستورالعمل ها، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش و جریمه تأخیر طبق قرارداد بطور مکانیزه  محاسبه خواهد شد .

3- بعد از انجام تبدیل ، حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.

4-تکمیل فرم تبدیل قبل از تبدیل سیتریکسی توسط مشتریان الزامی است .

5- ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت،نسبت به قطع شرایط تبدیل اقدام کند.

6- به هیچ عنوان امکان ارائه خدمت به طور مستقیم در معاونت فروش با مراجعه مشتری وجود ندارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز