پنج استخر هیجان انگیز تهران با تخفیف 25 درصد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

لذت و نشاطی که در آب بازی و شنا وجود دارد اگر با تخفیف همراه شود هیجان انگیزترین گزینه ای است که می توان برای تفریح انتخاب کرد. در این میان، بسیاری افراد شنا را به عنوان یک ورزش مفرح و پای ثابت در برنامه هفتگی خود قرار می دهند. سایت تخفیفان با ارایه تخفیف های مناسب برای استخرهای تهران بهترین گزینه را برای انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج استخر با تخفیف 25 درصد در سایت تخفیفان می‌پردازد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

1- استخر سرپوشیده ملوان

استخر سرپوشیده ملوان تا 25 درصد تخفیف در این سامانه از جمله گزینه‌های انتخابی علاقه‌مندان است. این استخر در روزهای زوج از ساعت هشت الی 21 مخصوص بانوان و در روزهای فرد برای آقایان در ساعات هشت الی 23 آماده خدمت‌رسانی است. گروه سنی شش تا یازده سال امکان استفاده از استخر را دارند. این مجموعه در محدوده میدان رسالت واقع شده‌است.

راز آسمان پایتخت

2- استخر شهید معتمدی

استخر شهید معتمدی با دو سالن مجزا برای آقایان و خانم‌ها در محدوده بزرگراه بعثت قرار دارد. استخر بانوان در روزهای جمعه تعطیل است. در وبسایت تخفیفان بلیط این مجموعه در روزهای شنبه تا چهارشنبه با 25 درصد تخفیف و پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل با 20 درصد تخفیف ارائه می‌شود.

3- استخر شهربانو

استخر شهربانو در منطقه ده تهران واقع شده‌است. این استخر سرپوشیده مختص بانوان است. این مجموعه در تمامی ایام هفته از ساعت هشت الی 20 پذیرای علاقه‌مندان است. از پذیرش و حضور کودکان زیر پنج سال خودداری می‌شود. هزینه بلیط ورودی60 هزار تومان است که با احتساب 24 درصد تخفیف در سامانه تخفیفان از آن کسر می‌شود.

4- مجموعه فرهنگی ورزشی اطلس

مجموعه فرهنگی ورزشی اطلس در منطقه ازگل واقع شده‌است. هزینه ورودی آن 120 هزار تومان است. تخفیفان جهت استفاده از این استخر 29 درصد تخفیف ارائه می‌دهد. نوجوانان شش تا 11 سال امکان استفاده از استخر را دارند. فعالیت این مجموعه تمامی ایام هفته را شامل می‌شود.

5- استخر کانون تندرستی سام

استخر کانون تندرستی سام ازدیگر استخرهای پیشنهادی تخفیفان است. هزینه ورودی آن 200 هزارتومان است. 31 درصد تخفیف از طریق این سامانه در نظر گرفته می‌شود. این استخر سرپوشیده در شمال تهران قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : تخفیفان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز