پنجشنبه کدام شهرها و استان ها بارانی است؟

بنا بر اعلام رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، برای برخی استان‌ها و مناطق کوهستانی کشور، طی امروز و روزهای آینده بارش باران، کاهش دما، وزش باد شدید و بارش برف و کولاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش کاماپرس، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۳ بهمن) در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعدوبرق و در نقاط کوهستانی کولاک برف را داریم.

وی ادامه داد: چهارشنبه (۴ بهمن) علاوه بر این مناطق، در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز باران می‌بارد. پنجشنبه (۵ بهمن) نیز فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر، شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور ادامه می‌یابد.

به نقل از ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات در مورد وضع هوا روز جمعه (۶ بهمن)، گفت: با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب کشور، در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی کشور و به‌تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور بارش رعدوبرق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

پنجشنبه کدام شهرها بارانی هستند؟

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی کشور در روز پنجشنه (5 بهمن) برای شهرهای بجنورد، مشهد، رشت، زنجان، سنندج و یاسوج بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود. همچنین شهرهای همدان، کرمانشاه، خرم آباد و تهران در روز پنجشنبه بارش‌های پراکنده را تجربه می‌کنند.

جمعه در چه شهرهایی باران می‌بارد؟

روز جمعه ( 6 بهمن) برای شهرهای ایلام، بجنورد، خرم آباد، تبریز، سنندج، شهرکرد، قزوین، یاسوج و همدان بارش باران و برف در ارتباطات پیش‌بینی می‌شود. شیراز، یزد، کرمانشاه و قم نیز بارانی می‌شوند.

همچنین برای بیرجند، سمنان، زنجان، مشهد و گرگان در روز جمعه بارش‌های پراکنده پیش بینی شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز