پسر نسرین مقانلو چرا فوت کرد ؟ + عکس

متخصصان پزشکی قانونی بررسی‌های اولیه را پس از فوت ارشیا خلیلیان انجام دادند و علت مرگ پسر نسرین مقانلو را اعلام کردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پس از تماس ماموران کلانتری 137 نصر با بازپرس غلامی که خبر از مرگ پسر جوان در خانه‌اش دادند، این بازپرس و تیم بررسی صحنه جرم برای بررسی علل قتل به محل مراجعه کردند و با جسد پسری 26 ساله در اتاق خواب مواجه شدند.

بررسی‌ها و علل مرگ پسر نسرین مقانلو

نخستین بررسی‌ها از جسد پسر نسرین مقانلو که 10 روز قبل از این اتفاق از آمریکا به ایران آمده بود، نشان می‌داد که این فرد از مدتی قبل در آمریکا به علت مصدومیت سر ناشی از حادثه تحت درمان بوده و روز حادثه پس از مصرف داروها برای استراحت به اتاق خواب خود می‌رود که پس از دقایقی دچار حالت تهوع می‌شود.

نسرین مقانلو پس از مشاهده فرزند خود در این حال با اورژانس تماس می‌گیرد که پس از معاینه‌های اولیه متوجه فوت ارشیا خلیلیان می‌شوند.

راز آسمان پایتخت

متخصصان پزشکی قانونی پس از بررسی‌های اولیه از جسد احتمال مسمومیت دارویی را برای این فرد اعلام می‌کنند ولی با این حال بازپرس پرونده دستور انتقال جسد را به پزشکی قانونی برای سم‌شناسی، بررسی نمونه‌های متخصصان تشخیص هویت، تحقیق از خانواده فرد، بررسی سوابق بیماری و پرونده بالینی او صادر می‌کند.

تیم تحقیق پس از جستجو از مادر ارشیا متوجه می‌شوند که وی چند سال گذشه در حادثه‌ای دچار مصدومیت سر می‌شود که جراحی مغزی می‌کند و به همین خاطر دارو مصرف می‌کرده و تحت درمان بوده است. مقانلو همچنین به مصرف دارو پس از ناهار فرزند خود اشاره کرده که دقایقی بعد از آن دچار حالت تهوع می‌شود و از هوش می‌رود که او بلافاصله با اورژانس تماس می‌گیرد ولی فرزندش فوت می‌کند.

زندگی خصوصی نسرین مقانلو ؛ وی چند فرزند دارد؟

نسرین مقانلو در اوایل مسیر بازیگری خود با کمال خلیلیان، فوتبالیست سابق ازدواج کرد که به همراه همسر خود به آمریکا رفت و هر دو فرزند وی در آمریکا متولد شدند. مقانلو پس از تولد فرزند دوم خود به ایران برای انجام حرفه بازیگری رفت‌وآمد داشته و در فیلم و سریال‌ها ایفای نقش کرده است. مقانلو و خلیلیان پیش از فوت ارشیا دارای دو پسر بوند که نام دیگر پسر آن‌ها آرین است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز