پرفروش ترین یخچال فریزر ساید بای ساید «ال جی» و «دوو» در بازار چند؟

قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی و دوو که هر دو از برندهای مطرح کره‌ای در بازار به شمار می‌روند بعد از تحریم ها و خروج این شرکت ها از ایران سه برابر شده است.

به گزارش کاماپرس، گرچه بازار لوازم خانگی تغییری از نظر حجم کالا نداشته و مغازه‌ها پر از انواع و اقسام برندهای خارجی و داخلی است اما در این بازار تعداد مشتریان به شدت کاهش یافته و خبری از رونق بازار شب عید هم نیست.

برخی خانواده‌ها برای تغییر لوازم خانگی خود در عید 1400 از مدتها پیش پس انداز کرده‌اند و حالا با پولی که 4 سال قبل می شد یک پراید خرید می‌توانند یک یخچال فریز ساید بای ساید ال جی و دوو یا سامسونگ بخرند.

لوازم خانگی تا شب عید گران تر می شود

فروشندگان لوازم خانگی چشم انداز بازار را تا شب عید همچنان کساد و قیمت ها را نیز کماکان رو به افزایش می دانند چرا که نرخ ارز روند افزایش دارد و دلار نه تنها برخلاف برخی پیش بینی ها -که اسکناس آمریکایی را تا شب عید زیر 20 هزار تومان می دیدند – کاهش قیمت نداشته بلکه طی روزهای اخیر اسب خود را برای صعود به کانال های بالای 26 هزار تومان زین کرده است.

راز آسمان پایتخت

دنیای اقتصاد در جدولی اطلاعات و قیمت‌های برخی از انواع پرفروش ترین یخچال فریزر را گردآوری کرده است که در ادامه برندها و قیمت‌های مندرج در این جدول را مرور می‌کنیم.

یخچال فریزر ساید باید ساید از برندهای مطرح؛ بالای 28 میلیون تومان

بر اساس این جدول یخچال فریزر ساید بای ساید دوو دارای رویه استیل مدل PARAMO DES-2915SS به قیمت 28 میلیون و 100 هزار تومان فروخته می شود. یخچال فریزر ساید باید ساید ال جی نیز با مدلLG SXP450NS  Refrigrator freezer به قیمت 37 میلیون تومان قابل خریداری است.

یخچال فریزرهای دوقلوی داخلی نیز برای افرادی که بودجه کمتری در اختیار دارند در بازار موجود است اما این یخچال فریزرها نیز خیلی ارزان تر از انواع مشابه خارجی نیستند. برای مثال طبق جدول دنیای اقتصاد یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما در بازار به قیمت 22 میلیون و 400 هزار تومان موجود است . اسنوا نیز در همین محدوده قیمت یخچال فریزر دو قلو از سری نیو کوئین را با مدل S6-0180TI به بازار معرفی کرده است که 24 میلیون و 240 هزار تومان قیمت دارد.

یک سامسونگ نسبتا ارزان قیمت در میان یخچال فریزرهای بازار

برای خرید یخچال فریزر دوقلوی سامسونگ یک فرصت نسبتا ارزان قیمت در بازار موجود است. این یخچال فریزر از مدل RR30/RZ30 است که می توان آن را به قیمت 15 میلیون تومان خریداری کرد.

اگر قید یخچال فریزرهای ساید بای ساید را بزنید و به برندهای داخلی هم رضایت دهید با بودجه 10 میلیون و 170 هزار تومانی می توانید یک یخچال فریزر بالا پائین از مدل S4-0250SW  خریداری کنید.

دردسرهای خرید از بانه

در پایان بد نیست این نکته را نیز بدانید که خرید لوازم خانگی از برخی شهرهای مرزی مثل بانه ممکن است برای شما ارزان تر تمام شود اما اگر با جنس تقلبی و فیک با ظاهر برند مواجه شوید باید دردسرهای فراوان جنس خود را مرجوع کنید و این تازه وقتی است که فروشنده قبول کند جنس شما را پس بگیرد چون فراوان پیش آمده است که فروشندگان از پس گرفتن جنس به بهانه باز شدن کارتن و دست دوم شدن کالا خودداری کرده اند یا مبالغی از قیمت پرداختی مشتری کسر و الباقی را به مشتری پرداخته اند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز