پرفروش ترین گوشی های وان پلاس در بازار

لست سکند

در سه ماه اول سال 2023 فروش گوشی‌های وان‌پلاس ‌رشد 260 درصدی را تجربه کرده است. قیمت اقتصادی در کنار امکانات و ویژگی های کاربردی در روند تقاضای آن بسیار تاثیرگذار بوده است. در این میان، برخی از مدل های گوشی های وان پلاس در جدال با رقبا توانسته اند گوی سبقت را بربایند و در صدر جدول پرفروش ها قرار بگیرند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در ادامه کاماپرس با جست و جوی فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی 5 گوشی پرفروش وان‌پلاس در بازار

می‌پردازد:

1-گوشی موبایل وان پلاس مدل R9

این گوشی در بازه قیمتی 16 تا 18 میلیون است و ظرفیت آن در دو نسخه 128/256 گیگابایت موجود و دارای رم 8 گیگابایت است‌. وان پلاس 9 آرعملکرد پردازشی خوبی دارد و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی روی آن قرار گرفته که به حفظ شارژ موبایل در مدت زمان طولانی کمک می‌کند. گوشی به چهار تا دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید، 5 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی مونوکروم مجهز شده است که در مجموع دوربین معمولی دارد.

راز آسمان پایتخت

  2-گوشی موبایل وان پلاس مدل Nord CE

این گوشی در بازه قیمتی 10 میلیون تومان موجود است و ظرفیت آن 256 گیگابایت و دارای رم 12 گیگابایت است. نورد اس ایی یک طراحی تماما پلاستیکی دارد اما خوش دست و ظریف است. کیفیت نمایشگر آن قابل قبول است اما باتری این مدل عملکرد خوبی نسبت به رقبا ندارد. عملکرد پردازشی این مدل در حالت معمولی خوب است اما در هنگام بازی‌های سنگین داغ می‌کند.

به طور کلی نورد اس ایی یک گوشی جمع و جور و خوش‌دست وکم درد‌سر است.

3-گوشی موبایل وان پلاس مدل  NORD N10 5G         ‌

این مدل در بازه قیمتی 7 تا 8 میلیون قرار دارد. ظرفیت آن 128 گیگابایت و دارای رم 6 گیگابایت است. بدنه آن پلاستیکی است و طراحی قاب دوربین‌های آن به A51  و A71سامسونگ شباهت دارد. به طور کلی این گوشی در بخش پردازشی و باتری دارای یک عملکرد معمولی است اما در مقایسه با سامسونگ و شیائومی ارزش خرید پایین‌تری دارد‌. گوشی 4 تا دوربین 64 مگاپیکسلی اصلی دارد به همراه دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم که این ویژگی ها در کنارهم به ثبت عکس های خوب با این تلفن همراه کمک می کند.

4-گوشی موبایل وان پلاس مدل Nord N100

این مدل از پرفروش ترین محصولات گوشی های وان پلاس در بازار است و در حال حاضر در بازه قیمتی 4 تا 5 میلیون قرار دارد. ظرفیت آن 64 گیگابایت و دارای رم 4 گیگابایت است. باتری وان‌پلاس نورد  ظرفیت 5000 میلی‌آمپر دارد که درحفظ شارژ موبایل در طول روز کمک می‌کند.

عملکرد پردازشی این‌ مدل در حد انجام کارهای روزمره خوب است اما سراغ نصب بازی‌های سنگین نمی‌شود رفت. دوربین سلفی  نورد ان 100 یک سنسور8مگاپیکسلی دارد که از دوربین اصلی آن بهتر است.

5-گوشی موبایل وان پلاس مدل Pro 10

این گوشی در بازه قیمتی  36 تا 39 میلیون تومان است. ظرفیت آن 256 گیگابایت و دارای رم 8 گیگابایت است. دوربین های این مدل مشابه سامسونگ S21 Ultra  طراحی شده و خوش ساخت و خوش فرم است.

می‌توان باتری این گوشی را  با تجهیز به یک باتری 5000 میلی آمپری نقطه قوت آن به حساب آورد. یکی از ویژگی های جذاب این مدل مجهز بودن به Oxygen OS 11 است. این رابط جذاب‌ترین رابط کاربری گوشی‌های اندروید است که تا به حال عرضه شده است. به طور کلی این مدل استایل متفاوتی دارد و مناسب افرادی است که عاشق تکنولوژی هستند.

نویسنده: پریان آمره

انتهای پیام

مرتبط با : وان پلاس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز