پرفروش ترین گوشی دکمه ای نوکیا در پاییز 1402 + قیمت

نوکیا-کاماپرس

حافظه داخلی و رم حدودا 4 گیگابایتی از ویژگی‌های پرفروش ترین گوشی دکمه ای نوکیا در بازار  به شمار می‌رود. عموم گوشی‌های دکمه‌ای پرفروش سیستم عامل نداشته و کیفیت دوربین آن‌ها نیز VGA است. این محصولات با دو سیم‌کارت قابل استفاده بوده و  از طریق آن تنها می‌توان از اینترنت 2G استفاده کرد.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از گوشی‌های پرفروش دکمه‌ای نوکیا در پاییز 1402 را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 110

این گوشی با ظرفیت 4 مگابایتی حافظه رم و حافظه داخلی در زمان تهیه این گزارش با قیمت 1 میلیون و 99 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با صفحه نمایش 1.77 اینچی دارای یک عدد دوربین پشت با کیفیت VGA بوده و فاقد سیستم عامل است. محصول مذکور که به طور کلی 75 گرم وزن دارد امکان استفاده از دو سیم‌کارت در سایز اصلی را فراهم کرده و جنس بدنه آن از پلاستیک است. این گوشی امکان تعویض باتری توسط کاربر را داشته و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 110-کاماپرس

 

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 150 (2020)

این مدل با سه رنگ مشکی، قرمز و فیروزه‌ای با قیمت 1 میلیون و 509 هزار تومان به فروش می‌رسد. ظرفیت حافظه داخلی این محصول 4 مگابایت بوده و بدون حافظه رم ارائه شده است. این گوشی می‌تواند با کیفیت VGT عکس بگیرد و صفحه نمایش آن 2.4 اینچ سایز دارد. این محصول با دو عدد سیم‌کارت در سایز اصلی قابل استفاده بوده و وزن آن 90.5 گرم است.

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 150 (2020)-کاماپرس

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 5310 (2020)

این گوشی دکمه ای با قیمت 2 میلیون و 372 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل با رنگ مشکی قرمز، قابلیت استفاده از 16 مگابایت حافظه داخلی و 8 مگابایت حافظه رم را فراهم کرده و از این جهت برای کسانی که به حافظه بیشتری نیاز دارند، انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. این محصول با 2.4 اینچ صفحه نمایش و دوربین پشت باکیفیت VGA امکان استفاده از دو سیم‌کارت را فراهم کرده است.

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 5310 (2020)-کاماپرس

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 125

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 125 با قیمت 1 میلیون و 75 هزار تومان در بازار وجود دارد. این محصول با حافظه رم و داخلی 4 گیگابایتی امکان استفاده از صفحه نمایشی با سایز 2.4 اینچ را فراهم می‌کند و بدون دوربین ارائه شده است. گوشی دکمه ای مدل 125 امکان مکالمه تا 19 ساعت را داشته و می‌توان آن را با زبان فارسی به کار برد. این محصول از شبکه اینترنت 2G پشتیبانی می‌کند و می‌توان در آن دو سیم‌کارت قرار داد.

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 125-کاماپرس

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 106 (2023)

این مدل که جدیدا ارائه شده با قیمت 799 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول صفحه نمایشی 1.8 اینچی داشته و از دو سیم‌کارت همزمان فعال استفاده می‌کند. این گوشی با 79.4 گرم وزن، بدنه‌ای از جنس پلی کربنات داشته و می‌توان حافظه آن را افزایش داد. بر خلاف مدل‌های دیگر این محصول، با سیستم عامل عرضه شده و از +S30 پشتیبانی می‌کند. این گوشی در برابر آب و گرد و خاک نیز مقاومت بالایی دارد و از این جهت برای افرادی که در مشاغل سختی فعالیت می‌کنند کارایی زیادی خواهد داشت.

گوشی دکمه ای نوکیا مدل 106 (2023)-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفنوکیا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز