بهترین گوشی های شیائومی تا 10 میلیون تومان + قیمت روز موبایل

گوشی شیائومی-کاماپرس
لست سکند

برند شیائومی شاید به اندازه برندهایی مثل اپل و سامسونگ در میان بسیاری از جهانیان شناخته شده نباشد، اما توانسته با ارائه تکنولوژی پیشرفته و فناوری‌های روز دنیا، جایگاه بسیار خوبی در میان کاربران و به ویژه ایرانیان پیدا کند.

به گزارش کاماپرس، این غول الکترونیک چینی توانسته در سال‌های اخیر سهم بسیار بزرگی از بازار غرب را به خود اختصاص دهد و جایگاه سوم پرفروش‌ترین تلفن‌های بازار جهانی را پس از سامسونگ و اپل از آن خود کند. آن‌چه که شیائومی را در میان کاربران محبوب کرده، قیمت مقرون به‌صرفه و اقتصادی محصولات این شرکت است. شیائومی برخلاف سایر رقبا به منظور جلب رضایت کاربران، در کنار استفاده از به­روزترین فناوری‌ها در گجت‌های خود، محصولات خود را تنها با پنج درصد سود ارائه می‌‎کند.

در این گزارش به بررسی ویژگی‌ها و امکانات گوشی‌های میان رده شیائومی و قیمت روز موبایل پرداخته شده است.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi A2 Plus

شیائومی در 24 مارچ 2023 یک گوشی اقتصادی به نام Redmi A2 Plus روانه بازار کرد که قابلیت‌ها و امکانات آن نسبت به مدل قبلی خود یعنی Redmi A1 Plus ارتقای بسیار زیادی پیدا کرده بود. قیمت این مدل، یکی از نقاط قوت این محصول محسوب می‌شود و در دسته محصولات اقتصادی بازار قرار می‌گیرد.

این مدل از برند شیائومی، دو سیم کارته بوده و از حافظه داخلی سه گیگابایت و رام 64 گیگابایتی تشکیل شده است. صفحه نمایش این مدل از نوع IPS LCD بوده و اندازه‌ای برابر با 6.52 اینچ دارد. کیفیت تصویر، تفکیک و نمایش رنگ در صفحه نمایش Redmi A2 Plus قابل قبول است.

راز آسمان پایتخت

این محصول دارای باتری 5000 میلی‌آمپری بوده و می‌تواند حدود یک روز و نیم شارژ گوشی را حفظ کند. سنسورهای اصلی دوربین این گوشی هشت مگاپیکسلی بوده و تشخیص عمق 0.08 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی، آن را برای ثبت خاطرات مناسب کرده، اما نمی‌توان از آن انتظار خیلی بالایی داشت.

قیمت روز موبایل شیائومی Redmi A2 Plus در پاییز 1402 برابر با 3 میلیون و 900 هزار تومان است.

 

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M5

 پوکو M5 از جمله گوشی‌های میان‌رده برند شیائومی است که در 13 سپتامبر 2022 به بازار عرضه شد و با توجه به کیفیت و ویژگی‌های بسیار عالی و قیمت اقتصادی، در بازار ایران مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت. این گوشی دو سیم کارته از حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم چهار گیگابایت بهره می­برد.

طراحی این محصول به همراه پردازنده گرافیکی Mali-g57 سبب شده که کاربران بتوانند کارهای روزمره خود همچون وب‎‌گردی، تماشای فیلم، اجرای بازی و استفاده از برنامه‌های مختلف را با آن انجام دهند؛ بدون آنکه نگرانی بابت گرم شدن بیش از حد دستگاه داشته باشند.

برای استفاده از بازی‌هایی مانند کال آف دیوتی و Hill Climb Racing بدون لگ (افت سرعت نمایش فریم‌ها) و به صورت روان می‌توان آن‌ها را با تنظیمات گرافیکی متوسط و نرخ فریم بالا اجرا کرد. گوشی پوکو ام‌ فایو از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بهره می­برد که به لطف آن می‌توان بدون نگرانی از بابت تمام شدن شارژ، ساعت‌ها به تماشای فیلم، گوش دادن موزیک، انجام بازی، وب‌گردی و امثال آن پرداخت.

دوربین اصلی Poco M5 از نوع واید و 50 مگاپیکسلی است. از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن می‌توان به حالت شب و حالت پرتره اشاره کرد. هر دو دوربین اصلی و سلفی این محصول قادر به فیلمبرداری با کیفیت 1080 پیکسل و سرعت فیلمبرداری 30 فریم در هر ثانیه است.

قیمت روز گوشی موبایل شیائومی Poco M5، 6 میلیون و 400 هزار تومان است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 12

شیائومی، این محصول را با صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع Amoled طراحی کرده که نرخ نوسازی آن به 120 هرتز می‌رسد. این صفحه نمایش در هنگام بازی، تماشای فیلم و امثال آن، وضوح تصویر 1080 در 2400 پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. شیائومی نوت 12 با یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه یک شارژر 33 واتی راهی بازار شد که در مدت زمان 70 دقیقه می‌تواند کل ظرفیت باتری را شارژ کند.

گوشی شیائومی نوت 12 از دوربین سه‌گانه با حسگر 50 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید هشت مگاپیکسلی و ماکرو دو مگاپیکسلی تشکیل شده است که می‌توان به وسیله آن ویدیوهایی با کیفیت فول اچ‌دی با نرخ 30 فریم بر ثانیه ثبت کرد. با وجود آنکه وضعیت سخت افزاری این محصول هوشمند برای اجرای بازی‌ها با نرخ فریم بالا و تنظیمات گرافیکی مناسب نیست، اما می‌توان بازی‌ها را با کیفیت پایین روی این گوشی تجربه کرد.

وضوح تصویر عالی و رزولوشن Full HD+ نمایشگر، ردمی نوت 12 را به وسیله‌ای ایده‌آل برای تماشای فیلم تبدیل کرده است. کاربران می‌توانند در حافظه 128 گیگابایتی ردمی نوت 12 انواع ویدیو، عکس‌ها و فایل‌های خود را ذخیره کنند؛ بدون آن که نگرانی بابت اتمام فضا داشته باشد.

قیمت روز گوشی موبایل شیائومی ردمی نوت 12 برابر با 8 میلیون و 200 هزار تومان است.

گوشی شیائومی-کاماپرس

اطلاع از قیمت روز موبایل با «بای صد»

فروشگاه اینترنتی بای صد، با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه فروش عمده و جزئی گوشی موبایل و لپ‌تاپ، از سال 1393 نماد اعتماد الکترونیکی خود را دریافت کرده است. مجموعه بای صد، تمامی محصولات خود را به همراه گارانتی 18 ماهه، کد رجیستری و به صورت پلمپ عرضه می‌کند.

متقاضیان برای کسب اطلاع از قیمت روز موبایل و لپ تاپ و همچنین مقایسه آنها می‌توانند به وبسایت این فروشگاه به آدرس https://buy100.ir مراجعه کرده یا شبکه‌های اجتماعی آن را دنبال کنند. در صورت نیاز به تماس مستقیم با این مجموعه نیز می‌توان با شماره تلفن همراه 09903330822 تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : بای صد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز