بهترین هندزفری بی سیم لنوو از نگاه کاربران

لست سکند

هندزفری لنوو از جمله محصولات باکیفیتی است که از جنس‌های مختلفی مانند فایبرگلاس، سیلیکون، آلیاژهای پلیمری و پلاستیک ABS ساخته می‌شود. این محصول وزن سبکی داشته و با استفاده‌ طولانی مدت باعث ایجاد حس خستگی نخواهد شد. هندزفری بی سیم لنوو که در مدل‌های متنوعی عرضه شده،  معمولا دارای پنل لمسی بوده و از نسخه بلوتوث 5 استفاده می‌کند.

کاماپرس در این گزارش بهترین هندزفری‌ بی‌سیم لنوو از نگاه کاربران را با جست‌وجو در سایت تکنولایف معرفی می‌کند.

هندزفری بی سیم لنوو مدل HTO5

در زمان تهیه این گزارش، هندزفری بی سیم لنوو مدل HTO5 با قیمت 675 هزار تومان به فروش می‌رسد و با گوشی‌های اندروید و IOS سازگاری دارد. این هندزفری با نشانگر LED، در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت خوبی داشته و از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند. هندزفری مدل HTO5 دارای میکروفون بوده و با درگاه تایپ C شارژ می‌شود. می‌توانید با 2 ساعت شارژ حدود 4 ساعت از این هندزفری استفاده کنید. در صورت استفاده نکردن، این هندزفری (داخل محفظه شارژ) می‌تواند تا 24 ساعت باتری را نگه دارد.

هندزفری-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

هندزفری لنوو مدل LIVEPODS LP 1S

قیمت این محصول 1 میلیون و 210 هزار تومان است و با تمام پلتفرم‌های دارای بلوتوث، سازگاری دارد. این هندزفری بلوتوثی در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاومت خوبی دارد و از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند. این محصول با بازدهی باتری تا 5 ساعت، به طور کلی 38 گرم وزن داشته و زمان لازم برای شارژ کردن آن 1.5 ساعت است. می‌توانید با محدوده عملکرد 10 متری از این هندزفری استفاده کنید.

لنوو-کاماپرس

 

هندزفری بی سیم لنوو QT81

این مدل که با قیمت 874 هزار تومان به فروش می‌رسد، محصولی سازگار با تمام دستگاه‌های دارای بلوتوث است. همچنین مقاومت نسبتا بالایی در برابر رطوب و گرد و خاک دارد. این هندزفری بی سیم لنوو تا 10 متر محدوده عملکرد دارد و بازدهی باتری آن 5 ساعت است. در این هندزفری می‌توانید صدا را از روی دستگاه کنترل کنید و با نشانگر LED در مورد وضعیت باتری آن مطلع شوید.

لنوو-کاماپرس

هندزفری بی سیم لنوو مدل Lenovo LP1 TWS

این مدل با قیمت 569 هزار تومان در بازار موجود است و برای مکالمه، ورزش و کاربری عمومی قابلیت استفاده دارد. هدزفری لنوو با 1.5 ساعت شارژ امکان 4 ساعت بازدهی را داشته و از نسخه بلوتوث 5.0 استفاده می‌کند. این هندزفری بی‌سیم با پورت تایپ C شارژ می‌شود و استفاده از آن برای تمام افراد در گروه‌های سنی مختلف مناسب است. بسیاری از افراد این محصول را برای استفاده در گیمینگ نیز پیشنهاد داده‌اند.

لنوو-کاماپرس

هندزفری بلوتوثی Live Pods GM2 Pro

این محصول با قیمت 1 میلیون و 27 هزار تومان به فروش می‌رسد و با تمام دستگاه‌هایی که بلوتوث دارند قابل استفاده است. این هندزفری از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی می‌کند و در برابر رطوبت و گرد و خاک مقاوم است. محدوده عملکرد این مدل 10 متر بوده و با 1.5 ساعت شارژ، می‌تواند تا 30 ساعت باتری را نگه دارد. این محصول با کابل تایپ c شارژ شده و صدای آن را می‌توان از طریق خود دستگاه کنترل کرد.

لنوو-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : تکنولایفلنوو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز