ارزان ترین لپ تاپ لنوو در بازار + قیمت روز

لنوو یکی از برندهای پرفروش لپ تاپ در بازار است که بخشی از این فروش بالا را به عرضه لپ تاپ‌های ارزان قیمت و یا دانشجویی مدیون است. سرعت و عملکرد بالا در کنار قیمت پایین نسبت به سایر برندها، باعث شده است که در هنگام مقایسه لنوو به یک گزینه اصلی در کنار برندهای مختلف لپ تاپ تبدیل شود. لنوو این لپ تاپ‌ها را تحت عنوان Ideapad تولید می‌کند.

کاماپرس نیز در این گزارش با جستجو در سایت سبیت، ارزان ترین لپ تا‌پ‌های لنوو را به همراه قیمت روز لپ تاپ بررسی و معرفی می‌کند.

ارزان ترین لپ تاپ لنوو در بازار

لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل Ideapad 3 15IGL05-QF را می‌توان ارزان‌ترین لپ تاپ موجود این برند در بازار دانست. این لپ تاپ در لحظه نگارش این گزارش به قیمتی حدود 11 میلیون و 600 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پردازنده CELERON1.1 گیگاهرتزی، رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایتی باعث شده است که این لپ تاپ برخلاف قیمت پایین برای کارهای دانشجویی، عمومی و وب‌گردی مناسب باشد. این مدل لپ تاپ لنوو قابلیت افزایش رم و حافظه داخلی و سایر قطعات سخت افزاری را نیز دارد. این لپ تاپ مقرون به صرفه وزن پایینی نیز دارد و 1.75 کیلوگرمی بودن آن باعث می‌شود که بتوان لپ تاپ را به آسانی جابجا کرد.

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین لپ تاپ فول اچ دی لنوو

در بین لپ تاپ‌های اقتصادی و دانشجویی، مدل Ideapad 3 15IGL0581WQ-XF از جمله مدل‌هایی است که لنوو در آن صفحه نمایش فول اچ‌دی را نیز به مشخصات محصول اضافه کرده است. این خصوصیت باعث افزایش وضوح تصویر به 1080*1920 شده است. از نظر پردازنده و حافظه رم این مدل تفاوتی با مدل قبلی معرفی شده ندارد اما حافظه داخلی آن به 512 گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

تنوع پورت در این مدل لپ تاپ قابل قبول به نظر می‌رسد و شما را از خرید تجهیزات و هاب‌های جانبی و اضافی بی‌نیاز ‌می‌کند. به دلیل اختلاف کم قیمتی، خرید این لپ‌تاپ با صفحه نمایش فول اچ دی مقرون به صرفه‌تر به نظر می‌رسد. این لپتاپ هم اکنون به قیمتی حدود 12 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لپ تاپ لنوو مدل  Ideapad 3 15ADA0581W1-KAC

Ideapad 3 15ADA0581W1-KAC ارزان‌ترین لپ تاپ اقتصادی لنوو است که در تولید آن از پردازنده رایزن 3 دو هسته ای استفاده شده است. همین موضوع سبب افزایش کارایی آن نسبت به قیمت لپ تاپ که حدود 15 میلیون و 100 هزار تومان است، می‌شود. رم 8 گیگابات و حافظه داخلی 1 ترابایتی اس اس دی نیز باعث افزایش سرعت و قدرت لپ تاپ شده است تا کارایی آن فراتر از کارهای دانشجویی، عمومی و وب‌گردی شود.

وزن این مدل لپ تاپ لنوو کمی سنگین‌تر از مدل‌های قبلی و 1.85 کیلوگرم است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ نیز فول اچ دی است.

لپ تاپ لنوو مدل  Ideapad 1 15AMN7-D

لپ تاپ لنوو مدل  Ideapad 1 15AMN7-D در لحظه نگارش این گزارش به قیمتی حدود 13 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد. این مدل از لپ تاپ دانشجویی و اقتصادی لنوو جزو میان رده‌های این برند محسوب می‌شود و برای کارهای روزمره و دانشجویی مناسب است.

در این لپ تاپ از پردازنده 2.4 گیگاهرتزی رایزن 3 استفاده شده است و دارای رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت است. یکی از مزایای این لپ تاپ نسبت به سایر نمونه های مشابه وزن بسیار پایین آن است. وزن 1.5 کیلوگرمی Ideapad 1 15AMN7-D این مدل را به یک لپ تاپ قابل حمل‌تر تبدیل کرده است.

لپ تاپ لنوو مدل  Ideapad 1 15AMN7-D

ارزان ترین لپ تاپ لنوو با پردازنده Corei3

اگر به دنبال یک لپ تاپ مقرون‌به‌صرفه با پردازنده Corei3 اینتل هستید، به احتمال زیاد، لپ تاپ لنوو مدل Ideapad Slim3 15IRU8 اولین گزینه شما برای خرید خواهد‌ بود. این لپ تاپ هم‌اکنون به قیمت 16 میلیون و 200 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

این مدل لپ تاپ لنوو دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیاگابایت حافظه داخلی اس اس دی است که تضمین کننده سرعت و قدرت آن نسبت به هزینه ای که پرداخت کرده‌اید، است. طراحی نازک و وزن 1.6 کیلوگرمی برای چتین لپ تاپی ایده آل است و باعث می‌شود که کاربری فراتر از کارهای عادی و وب‌گردی داشته باشد. این لپ‌ تاپ برای استفاده در محیط‌های اداری نیز مناسب است.

خرید مقرون به صرفه لپ تاپ از سبیت

سبیت زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است و عرضه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت در سال 1395 نیز واردی دنیای فروش آنلاین شده و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. همکاری مستقیم و فروش برندهای معروف جهان از جمله ایسوس، ایسر، لنوو و اچ پی از اهداف و فعالیت‌های سبیت است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز برندهای مختلف لپ تاپ و مقایسه مدل‌های مختلف هر برند، به سایت cebit.ir مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز