پرفروش ترین گاوصندوق الکترونیکی در بازار چقدر قیمت دارد؟

صندوق-الکترونیکی-کاماپرس
لست سکند

با توجه به حجم بالای اسناد و وسایل ارزشمند در هر خانه و مجموعه‌‌ای استفاده از گاوصندوق‌ الکترونیکی تا حد زیادی نگرانی از مفقود و یا دزدیده شدن آن را کاهش می‌دهد. با وجود سیستم رمزگذاری پیشرفته و هشدار در گاوصندوق الکترونیکی میزان امنیت آن نسبت به دیگر مدل‌ها بیشتر است.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی 5 گاوصندوق‌ الکترونیکی پرفروش در بازار می‌پردازد:

1- گاوصندوق الکترونیکی سدید مدل LE 1000

قیمت این گاوصندوق الکترونیکی در لحظه تهیه این گزارش 29 میلیون و 500 هزار تومان است. 2 طبقه و 2 محفظه داخلی درون این گاوصندوق وجود دارد. گاوصندوق سدید ضد سرقت و نسوز است؛ به این صورت که کف این صندوق از داخل محفظه مخفی درون آن به زمین متصل می‌شود و دیگر سارق قادر نخواهد بود آن را حمل کند.

گاوصندوق-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2- صندوق الکترونیکی تراست سیف مدل 35CRH

این صندوق رومیزی و با بدنه فلزی به قیمت 6 میلیون و400 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول به صورت رومیزی، دیواری و ایستاده قابل استفاده است. وزن این صندوق 15 کیلوگرم است. صندوق تراست سیف دارای یک محفظه با عمق 36 سانتی‌متر است.

صندوق-الکترونیکی-کاماپرس

3- گاوصندوق الکترونیکی فرسام مدل 56

قیمت این گاوصندوق 5 میلیون و 400 هزار تومان است. این گاوصندوق الکترونیکی قابل اتصال به زمین و دیوار است. وزن این صندوق 22 کیلوگرم ، ارتفاع آن 52 و عمق آن 36 سانتی‌متر است؛ با این اوصاف شما با یک گاو صندوق جادار روبرو هستید و به راحتی ‌‌می‌توانید حجم زیادی از دارایی‌های ارزشمند خود را درون آن جای دهید.

صندوق-الکترونیکی-کاماپرس

4-صندوق الکترونیکی سدید مدل 350

قیمت این صندوق 4 میلیون و 800 هزار تومان است. این گاوصندوق را ‌‌می‌توانید در 4 رنگ مختلف مشکی، سبز، نارنجی و طوسی تهیه کنید. شما می‌توانید این صندوق ضد سرقت را با رمزی هشت رقمی ایمن کنید؛ در صورتی که شخص دیگری 3 بار رمز را به اشتباه وارد کند، با صدای آژیر صندوق از این موضوع آگاه خواهید شد.

صندوق-الکترونیکی-کاماپرس

5-گاوصندوق الکترونیکی نیکا مدل SFT-25ER-40H-2

قیمت این مدل از گاوصندوق نیکا 4 میلیون تومان است. وزن این گاوصندوق 14 کیلوگرم و ضخامت در آن 4.3 سانتی متر است. با توجه به دو طبقه بودن گاوصندوق نیکا شرایط مناسبی برای طبقه‌بندی مدارک و وسایل قیمتی خود دارید. طول، عرض و ارتفاع این گاوصندوق به ترتیب 35، 25 و 40 است.

صندوق-الکترونیکی-کاماپرس

 

 

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز