پرفروش ترین مودم جیبی در بازار + قیمت

پرفروش‌ترین مودم جیبی در بازار+ قیمت کاماپرس

امروزه، تقریبا بیشتر کارهای روزمره و حتی تخصصی ما، نیاز به اتصال به اینترنت و شبکه‌های مجازی دارد. مودم‌های جیبی برای استفاده در سفر، میهمانی یا حتی کافه‌های سطح شهر که امکانات اتصال به اینترنت ضعیفی دارند، طراحی شده‌اند تا با وزنی سبک و قابل حمل و سرعتی مناسب، نیاز ما به اینترنت را مرتفع کنند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پرفروش‌ترین مودم جیبی در بازار به همراه قیمت، می‌پردازد.

مودم 4.5G قابل حمل آلکاتل مدل EE71

مودم آلکاتل که در سال 2020 به‌عنوان جدیدترین مودم 4G معرفی شد، با قیمتی حدود 3 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این مودم با پشتیبانی از شبکه‌های 4.5G، 4Gو 3G، سرعت دانلود 300 و سرعت آپلود 100 مگابیت بر ثانیه را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. از ویژگی‌های قابل توجه مودم آلکاتل مدل EE71 ، امکان دسنرسی همزمان 20 کاربر است، در نتیجه برای یک سفر گروهی یا استفاده در کافه‌ها، یک گزینه مناسب محسوب می‌شود.

مودم 4.5G قابل حمل آلکاتل مدل EE71 کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-910M

دی لینک DWR-910M با استفاده از فناوری LTE، امکان اتصال به اینترنت با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه را برای کاربران ایجاد می‌کند. قیمت این مودم حدود 1 میلیون تومان است و به 8 کاربر امکان دسترسی به اینترنت را می‌دهد. نوع اتصال این مودم بی‌سیم است که با پشتیبانی از شبکه‌های ۳G، ۴G، TD-LTE و باندهای شبکه متفاوت، دسترسی سریع و نامحدودی را در مناطق مختلف فراهم می‌سازد.

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-910M کاماپرس

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-930M

دی-لینک مدل DWR-930M در سه رنگ سفید، قرمز و مشکی و با پشتیبانی از شبکه‌های 3G, 3.5G, 4G, LTE, 4G/LTE، با قیمت تقریبی 1 میلیون و 600 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول با اتصال یک سیم‌کارت، سرعت دانلود 150 و آپلود 50 مگابیت برثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دی-لینک مدل DWR-930M، یک مودم سبک با وزن 80گرم است که میزان شارژ مصرفی‌ خود را از باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر، می‌گیرد. DWR-930M برای حداکثر 8 کاربر، امکان اتصال به مودم را با سرعت بالا فراهم می‌کند، درنتیجه استفاده از آن برای فضاهای اشتراکی مناسب است.

مودم 4G/LTE قابل حمل دی-لینک مدل DWR-930M کاماپرس

مودم 4.5G قابل حمل یوکیو مدل Speed Wifi Next W06

مودم یوکیو با قابلیت اتصال به شبکه‌های  4G و 4.5G، دسترسی ساده و بدون محدودیت به اینترنت را برای شما فراهم می‌کند. این مودم که با قیمت حدودی 1 میلیون و 600 هزار تومان ارائه می‌شود، امکان اشتراک‌گذاری با انواع دستگاه‌های الکترونیکی از قبیل انواع لپ تاپ، گوشی همراه و کامپیوتر را دارد. با توجه به این‌که یوکیو مدل Speed Wifi Next W06 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند، می‌توانید در هر منطقه از یک اپراتور قابل دسترس‌تر و با آنتن‌دهی بهتر، استفاده کنید. سرعت دانلود مناسب و وزن کم، از جمله نکات مثبتی است که کاربران در نقد این محصول به آن‌ها اشاره کرده‌اند.

مودم 4.5G قابل حمل یوکیو مدل Speed Wifi Next W06 کاماپرس

مودم LTE USB زد تی ای مدل MF79U

مودم آلکاتل، یک مودم سیم‌کارتی همراه است که با قیمت حدودی 1 میلیون 300 هزار تومان، عرضه می‌شود. ارتفاع 10 سانتی‌متری این مودم، قابلیت انتقال راحت آن را برای کاربران فراهم می‌کند. سرپوش پلاستیکی مودم آلکاتل مدل EE71، از ورود گرد و غبار و خرابی احتمالی آن جلوگیری می‌کند. آلکاتل EE71 با استفاده از تکنولوژی نسل چهارم اینترنت به کاربران امکان دسترسی به اینترنت در مکان‌های مختلف اعم از منزل، دانشگاه و .. را می‌دهد. حافظه میکرو اس دی ( microSD) این محصول، به شما قابلیت جا‌به‌جایی اطلاعات را نیز، می‌دهد.

مودم LTE USB زد تی ای مدل MF79U کاماپرس

پایان پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز